خرید و قیمت روز برنج دونه طلا

برای خرید عمده برنج دونه طلا 1121 هندی و اطلاعات بیشتر درمورد قیمت و نحوه فروش محصول به سایت سانی رایس مراجعه نمائید.

برنج دونه طلا

معرفی برنج دونه طلا

برنج دونه طلا 1121 هندی که به تازگی در شهرهای ایران پخش شده است و در سبد کالای مواد غذایی مورد استفاده خانوار دیده شده است، برای معرفی این برنج به خصوصیات آن می پردازیم که راحت تر بتوانید این برنج را با توجه به فاکتورهای مد نظر شما انتخاب نمائید.
برنج دونه طلا یک نوع برنج باسماتی 1121 هندی می باشد که در کشور هندوستان بذر آن کاشت و برداشت می گردد.
این نوع برنج در دو مدل باسماتی 1121 و دانه بلند 1121 استیم در دو بسته بندی جداگانه به بازار ایران آمده است که نوع دوم آن دانه بلندتر و گران تر از نوع باسماتی آن است.
بسته بندی برنج دونه طلا در کیسه های طلایی رنگ زیبا و شکیل 10 کیلوگرم می باشد که محل توزیع آن از بندرعباس و تهران به سایر شهرستان ها می باشد.

قیمت برنج دونه طلا

قیمت برنج دونه طلا

این برنج با توجه به معرفی که از آن شد قیمتی مناسب به علت تازه وارد بودن در بازار برنج ایران را داراست.
قیمت برنج دونه طلا  هندی 1121 نوع باسماتی آن نسبت به بسته بندی  برنج 10 کیلوگرم 1121 استیم ارزان تر و مناسب تر عرضه می شود.
برای خرید و قیمت روز برنج دونه طلا با کارشناسان فروش مجموعه سانی رایس در هر زمان از شبانه روز در ارتباط باشید تا بتوانید قیمت روز برنج هندی را دریافت نمایید، همچنین اطلاعات بهتری نسبت به محصول و عکس و کاتالوگ را دریافت کنید.

فروش برنج دونه طلا

فروش برنج دونه طلا

این برنج با توجه به این که در بندر عباس به دیگر استان های دیگر کشور ارسال می گردد به صورت حجم های عمده 24 تنی قابل بارگیری است، که برای ثبت سفارش برنج دونه طلا کیسه ده کیلوگرم باید از طریق تماس با ما و شماره گیری تلفنی و ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه اقدام نمایید.

فروش برنج هندی دونه طلا به صورت های مختلف و ارسال بار به شهرستان در این سایت معتبر امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما