پخش برنج عنبربو شادگان

بهترین گونه برنج عنبربوی تولید شده در کل کشور محصول شهر شوشتر و شادگان می باشد که به انواع برنج صادراتی نیز معروف هستند.

کشت این برنج نسبت به خرید بالای آن طی چند سال اخیر افزایش زیادی داشته و حتی شالیکاران شادگان تلاشی برای خشکه کاری این نوع برنج دارند تا در مقابل خشکسالی های چند سال اخیر ایران مقاومت کنند.

قیمت این برنج نسبت به دیگر گونه های برنج محلی در کشور بسیار مناسب تر است.

برنج عنبربو شادگان

طرز پخت برنج عنبربو نی نی سایت

یکی از بهترین گونه های برنج عنبربوی تولید شده در کشور محصول شهر شوشتر و شادگان است که دارای کیفیت و عطر و بوی بالایی است و این برنج به نوع برنج عنبربوی صادراتی نیز معروف است.

قیمت این نوع  برنج که از انواع برنج عنبربوی درجه یک می باشد بسیار مناسب است و مصرف کنندگان داخلی و خارجی زیادی هر ساله این نوع برنج را مصرف می کنند.

هر ساله تولید برنج عنبربو در شهر شادگان بسیار زیاد بوده که امسال هم این مقدار تولید رشد چند برابری داشته است.

امسال حدود هشت هزار هکتار از اراضی و شالیزار های شادگان به زیر کشت برنج رفته اند و بیشترین مقدار تولید برنج آن ها از نوع عنبربو می باشد.

در طی چند سال اخیر و با توجه به کم آبی سراسری در کل کشور آموزش خشکه کاری برنج عنبربو به کشاورزان شادگانی داده می شود و کشاورزان زیادی در حال ترویج این کار هستند.

اما باید توجه داشت که برنج عنبربو در شهرهایی که این برنج را با آبیاری بیشتری تولید می کنند دارای کیفیت بسیار بالاتری است.

خرید عمده برنج عنبربو

صادرات برنج به ترکیه

مشتریانی که می خواهند این نوع برنج را به صورت عمده خریداری کنند و از کیفیت آن اطمینان دارند ابتدا به سایت های اینترنتی زیادی مراجعه می کنند تا از قیمت روز بازار اطلاع پیدا کنند ، همچنین خیلی از افراد به بازار های فروش برنج هم برای استعلام قیمت مراجعه می کنند و پس از آن به خرید خود می پردازندکه ممکن است این خرید به صورت دست اول و حضوری صورت بگیرد که باید در این نوع خرید هزینه برنج را به اضافه هزینه حمل و نقل کرد و یا ممکن است به یکی از فروشگاه های اینترنتی اطمینان کنند و از آن خریداری کنند که در این صورت هزینه ی پایانی هم کاهش می یابد البته در این نوع خرید باید خیلی دقت داشت چون سایت های زیادی وجود دارند که از این راه کلاه برداری می کنند و یا حتی انواع دیگری از برنج را به عنوان برنج عنبربو به مشتری می فروشند.

برای خرید برنج عنبربوی اصلی حتما باید خرید خود را از سایت های به نام انجام داد.

بیشتر خرید عمده از برنج عنبربو به صورت خرید بسته های ۱۰ کیلوگرمی برنج می باشد تا هم حمل و نقل آن راحت تر باشد و هم برای مصارف خانگی بسته های کوچک باشد مصرف آن راحت تر است.

صادرات برنج عنبربو

خرید برنج

برنج عنبربو هر ساله به کشور های همسایه ی زیادی صادر می شود که این صادرات بیشتر توسط شرکت های بازرگانی به نام و صادر کنندگان برنج صورت می گیرد.

بیشتر صادرات برنج عنبربو از نوع برنج درجه یک و یا برنج عنبربوی پنج ستاره می باشد چون از لحاظ کیفیت بسیار بهتر از برنج های عنبربوی دیگر موجود در بازار هستند.

هر ساله کشور های زیادی از جمله عراق و ترکیه این نوع برنج را از کشور ما خریداری می کنند و هر ساله این صادرات ارز آوری زیادی به کشور ما دارد.

در کشور ترکیه در پخت غذاهای محلی به خصوص استانبولی از این نوع برنج عنبر بو استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما