مرکز خرید برنج عنبربو میان آب

برنج عنبر بو میان آب از سایر برنج های عنبر بوی موجود در بازار است و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در استان شوشتر کشت می شود.

خرید عمده برنج عنبر بو میان آب از مراکز و فروشگاه های معتبر موجب کاهش قیمت خرید و نیز سود آوری مشتریان می شود.

برنج عنبر بو میان آب از ویژگی های بی نظیر بهره می برد و دارای روش پخت متفاوتی می باشد و قیمت آن در مقایسه با دیگر برنج ها بسیار مناسب می باشد.

برنج عنبربو میان آب

طرز پخت برنج عنبربو نی نی سایت

برنج عنبر بو میان آب از برنج های عنبر بوی کشت شده در استان شوشتر می باشد که سالانه به تولید حجم بالایی از این برنج می پردازد.

شوشتر از جمله استان های تولید کننده این برنج در اندازه چند هزار تن می باشد که شرکت های زیادی در این استان به فروش و صادرات این برنج

می پردازند و سود بالایی را دریافت می نمایند.

برنج عنبر بو میان آب در دو نوع نیم دانه و تمام دانه وجود دارد که نوع نیم دانه آن دارای دانه های شکسته و ضایعات می باشد و بیشتر نوع تمام دانه آن به علت یکدستی مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

برنج عنبر بو میان آب در چند سال اخیر با شناخته تر شدن آن رونق بالایی در خرید و فروش گرفته است که مردم در شهر های مختلف با مراجعه حضوری و یا از طریق وبسایت های فروش این محصول به خرید آن می پردازند.

خرید عمده برنج عنبربو میان آب

خرید برنج عمده در شیراز

هر ساله شالیزار های بسیاری در بشتر استان ها برای کاشت این برنج آماده می شود که با افزایش تولید داخلی این برنج خرید عمده آن نیز بسیار انجام می گیرد که باعث مناسب تر شدن قیمت خرید محصول می شود.

مصارف برنج عنبر بو میان آب در تهیه غذا هایی مانند شله زرد ، سوپ و … مورد استفاده قرار می گیرد و به علت دانه های کوتاه آن کمتر در میهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.

در استان شوشتر تولید کنندگان پس از برداشت برنج عنبر بو میان آب و شالیکوبی آن برای جدا کردن پوست و ضایعات به بسته بندی و فروش این برنج با کیفیت به مشتریان خود می پردازند.

ویژگی و روش پخت برنج عنبربو میان آب

خرید برنج عنبر بو و چمپا

برنج عنبر بو میان آب از ویژگی های فوق العاده بهره می برد و طعم و عطر بی نظیر آن قابل مقایسه با هیچ نوع برنجی در بازار نمی باشد.

برنج عنبر بو میان آب با عملکرد خود در کاهش حرکات روده و معده در کاهش بیماری هایی ماندد التهاب معده موثر بوده و از زخم معده در افراد جلوگیری می نماید.

طرز پخت برنج عنبر بو میان آب به دو روش کته ای و آبکش می باشد که بیشتر مردم با تهیه این برنج به روش کته ای در حفظ فواید این برنج موثر واقع می شوند زیرا که پخت این برنج به روش آبکش موجب کاهش عطر و طعم و نیز مواد معدنی موجود در آن می شود.

قیمت گذاری و صادرات برنج عنبربو میان آب

خرید برنج عنبر بو دیجی کالا

خرید برنج عنبر بو میان آب با ایجاد فضای آنلاین از طریق وبسایت های اینترنتی معتبر فروش این برنج ، خرید محصول را آسان تر نمود است و علاوه بر کاهش هزینه خرید محصول موجب کاهش زمان خرید و نیز هزینه های رفت و آمد می شود.

قیمت گذاری برنج عنبر بو بسیار مناسب بوده و به همین دلیل صادرات آن به کشور های همسایه نیز صورت می گیرد و قیمت این برنج در بازار تقریبا در حجم ۱۰ کیلو ۲۴۰ تا ۳۷۰ هزار تومان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما