ارائه بهترین برنج هندی عطری

هر سال بیش از 400 هزار تن برنج هندی عطری، از سمت هندوستان به کشور وارد شده و پس از انجام ترخیص در گمرک، به سراسر ارائه می‌شود. این محصول در مراکز فروش خشکبار و مواد غذایی، در کیسه های 10، 20 و 30 کیلویی موجود است.

همچنین برخی از فروشگاه ها آن را به صورت کیلویی نیز ارائه می‌دهند. این برنج عطر و طعم دلنشینی داشته و طرفداران زیادی دارد.

ارائه بهترین برنج هندی عطری

تشخیص برنج اصل از تقلبی آن

تشخیص برنج اصل از تقلبی آن برای تشخیص برنج اصل از تقلبی نا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

1. دانه های برنج اصلی، بلند و کشیده بوده و یکدست هستند. یعنی می‌بینید که به صورت مخلوطی از دانه های ریز و درشت نبوده و همه یک اندازه اند. رنگ آن نیز سفید است. در حالی که محصول تقلبی متمایل به زرد می‌باشد.
2. محصول اصلی، حتی در حالت خام نیز عطر دلنشینی دارد. اما تقلبی، یا فاقد این عطر بوده و یا بوی خوبی ندارد.
3. ضایعات و ریگ های موجود در آن بسیار کم است زیرا پیش از انجام فرآیند کیسه گیری، از برنج جدا سازی شده اند.
4. هنگامی که مشتی از آن را مقابل دهان خود قرار می دهید و در آن می دمید ، عطر آن را به وضوح حس خواهید نمود. 
5. دانه های آن سفت و بسیار فشرده هستند و پس از پخت نیز سالم مانده و نمی شکند. بعضی از برنج ها که فاقد کیفیت مطلوب هستند، در مرحله آب کش کردن خرد خرد میشوند.
6. یکی از مهمترین ویژگی های آن که باعث شده است مصرف کنندگان زیادی به آن روی آورند، پخت آسان آن است. خوشبختانه این برنج خمیر نمی‌شود و نمای زیبایی دارد.
7. پس از میل کردن آن، احساس نفخ نخواهید داشت.

توصیه می‌شود برای بهتر شدن کیفیت غذا، برنج را به مدت 3 ساعت در آب و نمک بخوابانید. این کار باعث نرم تر شدن آن می‌شود.

استعلام قیمت برنج هندی عطری

استعلام قیمت برنج هندی عطری جهت استعلام قیمت برنج هندی، به نمایندگی های عمده فروشی ما مراجعه نمایید. بدیهی است که با خرید عمده، مشمول تخفیف ویژه ای خواهید شد. اگر می‌خواهید محصولی سالم، انرژی زا، مقوی و خوش عطر را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما برنج هندی عطری است. طبخ آن راحت بوده و همچنین قابلیت هضم بالایی دارد. دانه های کشیده و بلند آن باعث زیبا شدن سفره شما می‌شود و می‌توانید یک میزبان نمونه و خاص باشید. ضمن آن که ارزان قیمت بوده و همه افراد می‌توانند آن را تهیه کنند.

آن را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از اصل بودن محصول مطمئن باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما