استعلام قیمت برنج چمپا کیلویی

برنج ایرانی شامل ارقام مختلفی است که در شهرهای مختلف ایران کشت می شود. یکی از انواع مرغوب این محصول برنج چمپا می باشد که در استان های جنوبی کشور از جمله خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری و … با کیفیتی عالی کشت و پرورش می یابد. یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت برنج چمپا کیلویی تماس با کارشناسان فروش همین سایت می باشد و در صورت تمایل می توانید محصول دلخواه را سفارش دهید.

استعلام قیمت برنج چمپا کیلویی

جلوگیری از آلزایمر با برنج چمپا

جلوگیری از آلزایمر با برنج چمپا آیا جلوگیری از آلزایمر با برنج ممکن است؟ یکی از خواص برنج چمپا پیشگیری از بیماری های عصبی مختلف به ویژه آلزایمر می باشد. این محصول به واسطه دارا بودن ترکیبات بسیار مفیدی که دارد، باعث تحریک آنزیم های مغزی شده که در پیشگیری از بیماری های خطرناک مغزی نظیر زوال عقل و آلزایمر نقش مؤثری دارد.
برنج علاوه بر تأثیر مثبت بر سیستم عصبی و فعالیت های مغزی برای دستگاه گوارش نیز بسیار مفید است و از بروز بیماری هایی نظیر اسهال و یبوست پیشگیری می کند، چرا که سرشار از انواع مواد مغذی و فیبر می باشد.
با مصرف برنج می توانید به تقویت ماهیچه ها و عضلات خود کمک کنید همچنین مصرف این محصول در حفظ سلامت پوست  و مو مؤثر بوده و از ریزش مو و سفید شدن زود هنگام موها جلوگیری می کند.
برنح باعث بهبود متابولیسم در بدن شده و باعث تقویت قلب و عروق می شود. این محصول انرژی خوبی به بدن می رساند و در تنظیم و کنترل فشار خون بسیار مفید است. با مصرف برنح از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری شده و سیستم دفاعی بدن در برابر بیماری های مختلف تقویت می شود. برنج برای کنترل وزن نیر سودمند می باشد.

بازار صادرات برنج چمپا کیلویی

بازار صادرات برنج چمپا کیلویی این روزها بازار صادرات برنج چمپا بسیار داغ می باشد. برنج چمپا به دلیل کیفیت بالا و خوش عطر و خوش پخت بودن از محبوبیت بالایی بین افراد برخوردار می باشد و بسیاری از کشورهای همسایه نیز خواهان این محصول ارزشمند و خوش طعم ایرانی هستند.
به همین منظور شرکت های بازرگانی انواع برنج چمپا را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی استاندارد و محکم به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، حوزه خلیج فارس و ترکیه صادر می کنند که به دلیل مرغوبیت در کشورهای همسایه نیز بسیار پر طرفدار بوده و از فروش بالایی برخوردار می باشد.
صادرات انواع برنج چمپا علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادرکننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه داشته و باعث بهبود روابط اقتصادی و تجاری ایران با سایر کشورهای اطراف می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما