بایگانی فروش برنج پاکستانی خوشپخت

با سلام از فروش ویژه برنج پاکستانی خوش پخت بهره مند شوید. فروش فوق العاده برنج پاکستانی عرضه می شود. 

بایگانی فروش برنج پاکستانی خوشپخت

روش های نگهداری از برنج پاکستانی

روش های نگهداری از برنج پاکستانی

یکی از نکاتی که برای برنج پاکستانی بسمتی یاد شده نگهداری از برنج است با خرید چند بسته بعد از مدتی وقتی بسته را باز میکنیم شپشک یا کرم زده برای جلوگیری از این کار به نکات زیر دقت فرمایید.

۱.دقت در هنگام خرید برنج پاکستانی:در هنگام خرید مشتی  از برنج بردارید و مشاهده کنید که کرم  نداشته باشد.

۲.نگهداری برنج پاکستانی در جای خشک و خنک: مطمئن شوید که مکان برنج خشک و خنک است. رطوبت و گرما باعث خرابی برنج می‌شوند. اکثر مردم برنج خود را در انباری نگهداری می‌کنند که معمولاً مکانی گرم است، بنابراین دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید برنج خود را در انبار نگهداری کنید، انبار تهویه‌ای مناسب داشته باشد.

۳.ایجاد فاصله برنج با زمین و دیوار:بین کیسه‌های برنج با زمین و دیوار فاصله ایجاد کنید. این کار مانع نفوذ رطوبت دیوار و زمین به کیسه‌های برنج می‌شود. برای در امان بودن کیسه‌های برنج از سوسک، موش و سایر حشرات نیز آن را در قفسه و یا درجایی بلندتر از زمین قرار دهید.

۴.نگهداری برنج پاکستانی در کیسه نخی:بهتر است برنج در گونی‌های نخی نگهداری شود. تجربه ثابت کرده است که کیسه‌های نخی برای نگهداری برنج مناسب‌ترین گزینه در بین انواع مختلف کیسه‌ها هستند.

۵.جلوگیری از کرم زدن برنج پاکستانی :درداخل برنج میتوانید از این موارد استفاده کنید

• حبه سیر

• فلفل تند و خشک
• میخک
• آهن مانند میخ یا میلگرد
• برگ گردو
• پوست گردو
• برگ درخت چریش
• نمک
• زنجبیل
• زردچوبه

۶‌.نگهداری برنج پاکستانی بدور از نور خورشید :برنج را در معرض نور خورشید قرار ندهید چراکه باعث آفت‌زدگی برنج می‌شود. نور مستقیم خورشید نیز موجب خرد شدن دانه‌های برنج می‌شود.

۷.خرید برنجی که به خوبی خشک شده باشد:صلی‌ترین علت آفت زدن برنج‌های ایرانی این است که در فرآیند سفید کردن برنج به اندازه کافی برنج را در خشک‌کن قرار نمی‌دهند تا رطوبت آن گرفته شود. برنج باید در حدود ۶۰ ساعت در خشک‌کن باشد ولی در فصل برداشت بعضی از کارخانه‌ها به خاطر حجم زیاد کار برنج را به میزان ۳۰ تا ۴۰ ساعت در خشک کن می‌گذارند و همین باعث می‌شود تا برنج زودتر آفت بزند. ما در درکام اطمینان حاصل می‌کنیم که برنج‌هایی که عرضه می‌کنیم به میزان کافی خشک شده باشند تا زود دچار شپشک نشوند.

۸.استفاده از جذب کننده اکسیژن در کیسه برنج

کاهش قیمت برنج پاکستانی خوشپخت

کاهش قیمت برنج پاکستانی خوشپخت

برنج خوشپخت پاکستانی یکدست و بوجاری شده که نسبت  با تمامی برنج ها به صرفه و خوش خوراک تر است با توجه با تنوع برنج،قیمت برنج پاکستانی بصرفه ترین است، برای مجالس و مهمانی های پرجمعیت هم کاملا مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما