برنج عنبربو باران عمده و صادرات

.این نوع برنج با آب کم و حتی با آب شور در مناطق جنوبی و مناطق دیگر کشور مثل ایلام ، خوزستان ، شوشتر و اهواز و دیگر شهرها هم کشت می شود.

 

برنج عنبربو باران:

خرید برنج عنبر بو در کرج (1)

یکی از بهترین برنج هایی که در کشور و به خصوص در جنوب کشور کشت می شود برنج عنبربو است که در برند و نمونه های مختلف به فروش می رسد که برنج عنبربوی باران یکی از این نمونه هاست.

کشت این برنج از سال ۸۹ تا کنون در کشور شروع شده و در اکثر نقاط کشور به خصوص در جنوب کشور مثلا در ایلام ، فارس ، خراسان ، شیراز و در شهر های دیگر نیز کشت می شود اما برنج عنبربوی محصول شوشتر از بهترین کیفیت برخوردار است.

نام دیگر این برنج گلالک است که به عنوان با کیفیت ترین برنج شناخته می شود و در دانه های خود از کم ترین میزان شکستگی برخوردار است ، هر چه میزان شکستگی در برنج کم تر باشد آن برنج با کیفیت تر است.

 

ویژگی های برنج عنبربو برای خرید عمده:

خرید برنج عنبر بو خوزستان

کشت برنج عنبربو از استان خوزستان و به وسیله آب شور و آب کم شروع شد که کم تر کسی با کشت این برنج فکر می کرد که این برنج با موفقیت همراهباشد و این برنج با کیفیت و مرغوب شود و اینچنین هم پر طرفدار شود.

این برنج با طبع گرمی که دارد بسیار مفید برای بدن می باشد ، این برنج می تواند میزان مقاومت انسولین بدن در خون را افزایش دهد و قند خون بدن را کاملا کنترل می کند.

این برنج به صورت کاملا ارگانیک کشت می شود و در کشت آن از هیچ نوع کود و سموم شیمیایی استفاده نمی شود که این کار باعث می شود تا مواد مغذی و ویتامین های موجود در برنج حفظ شود.

پزشکان مصرف این نوع برنج را به افرادی که سوء تغذیه دارند و از سوء هاضمه رنج می برند پیشنهاد می کنند.

بیشترین میزان ویتامین B در برنج در این نوع برنج وجود دارد و ویتامینی کمیاب به نام ویتامین E  که در کم تر مواد غذایی یافت می شود در این نوع برنج وجود دارد.

 

صادرات و واردات برنج عنبربو:

خرید اینترنتی برنج عنبربو

برنج عنبربو یا همان برنج چمپا یکی از بهترین و با کیفیت ترین برنج های موجود در بازار است و هر ساله مقدار زیادی از این برنج به کشور های دیگر از جمله کشور های عربی صادر می شود و هر ساله ارز آوری بسیاری را به کشور ما دارد.

از لحاظ قیمت این برنج بسیار مناسب تر از سایر برنج ها است و این امر باعث رو آوردن بسیاری از مردم به این نوع برنج شده است.

این برنج دو نوع کشت دارد یکی کشت شمال و دیگری کشت جنوب که محصول کشت جنووبل بسیار با کیفیت تر و برای صادرات مناسب تر است و این نوع برنج به دو صورت نیم دانه و تمام دانه در بازار وجود دارد.

این برنج از نوع برنج های کوتاه قامت موجود در بازار است.

پخت این نوع برنج با سایر برنج ها تفاوت دارد و این تفاوت در زمان پخت برنج است و این نوع برنج به زمان کم تری برای پخت نیاز دارد چون دانه های کوتاه تری دارد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما