برنج عنبربو تالش صادرات و عمده

یکی از برنج های عنبربوی با کیفیت موجود در بازار برنج محصول تالش است که در شمال کشور تولید می شود و چون با آب فراوان این برنج کشت می شود بسیار مرغوب و با کیفیت است و یکی از دلایل با کیفیت شدن این برنج شالیکوبی و سورتینگ این برنج با دستگاه های فوق پیشرفته است که باعث می شود برنج عنبربو کم ترین میزان شکستگی را داشته باشد.

 

برنج عنبربو تالش:

خرید برنج عنبربو ایلام

برنج عنبربوی تالش یکی از با کیفیت ترین برنج های موجود در بازار است که در شمال کشور کشت می شود و کاملا سفید شده و بدون شکستگی می باشد چون با بهترین دستگاه ها سورت و شالیکوبی می شود و در این صورت اگر برنج با دستگاه های پیشرفته شالیکوبی شود هیچ شکستگی در دانه ندارد.

این برنج بدون هیچ مواد افزودنی در بازار عرضه می گردد.

این برنج به صورت بسته های ۱۰ کیلو گرمی در بازار وجود دارد و بعضی از فروشگاه ها برنج عنبربو را به صورت فله هم در بازار عرضه می کنند.

حتی سبوس و شلتوک برنج عنبربو هم خریداران زیادی دارد چون  منبع غنی از انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین B هستند.

 

فروش عمده برنج عنبربو تالش:

نمایندگی فروش برنج عنبربو

بیشتر شرکت ها و کارخانه ها ی شالیکوبی برنج این نوع برنج را پس از سفید کردن به صورت عمده به فروشگاه ها می فروشند.

هر چه شهر تولید برنج عنبربو پر آب تر باشد آن محصول با کیفیت تر است و به همین دلیل است که معمولا معتقدند برنج عنبربوی محصول شمال کشور که با آب بیشتری کشت می شود با کیفیت تر ، مرغوب تر و خوش عطر و بوتر است.

از سبوس برنج عنبربو برای خوراک دام و طیور و حتی غذای آبزیان هم استفاده می شود.

این برنج تنها برنجی است که دارای طبع گرم می باشد و به صورت کاملا ارگانیک و بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی کشت می شود.

این برنج بسیار سبک بوده و هضم راحتی دارد و برای سلامت معده بسیار مهم است.

 

انواع برنج عنبربو برای صادرات و واردات:

فروش عمده برنج عنبربو تهران

برنج عنبربو نسبت به مکان کشت آن و کیفیت آن دارای انواع مختلفی است مانند برنج عنبربوی درجه ۱ و برنج عنبربوی پنج ستاره و برنج عنبربوی درجه ۲ که بهترین نوع این برنج برای صادرات به کشور های دیگر برنج عنبربوی درجه ۱ و برنج عنبربوی پنج ستاره  می باشد که بیشتر این برنج های مرغوب محصول شهر شوشتر می باشند که یکی از معطر ترین و با کیفیت ترین برنج ها را تولید می کند که این برنج ها را برای صادرات مناسب می کند.

 

تفاوت برنج شمال و جنوب کشور برای خرید و فروش: بیشترین برنج های تولید شده در کل کشور محصول شمال کشور هستند و در حدود ۸۰ درصد برنج تولیدی کشور محصول شهر های شمال است که در شالیزار های گیلان و مازندران کشت می شوند.

علاوه بر شهر های شمال کشور در استان های خوزستان و اهواز و جنوب کشور هم شالیزار هایی وجود دارد که با آب کم و حتی با آب شور برنج تولید می کنند.

در موقع کشت برنج عنبربو کم تر کسی فکر می کرد با وجود شرایط حاکم در جنوب کشور و کمبود آب مناطق کشاورزی برنج با کیفیت و مرغوبی تولید شود که در کل کشور این همه طرفدار و خریدار داشته باشد.

از مزایای بسیار مهم برنج عنبربو قیمت مناسب آن نسبت به دیگر گونه های برنج محلی است.

البته مشکلی که برای برنج عنبربو وجود دارد عدم تبلیغات مناسب برای این برنج است که باعث شده که کم تر کسی این برنج را بشناسد و از عطر و بو و کیفیت فوق العاده آن لذت ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما