برنج عنبربو در قم مخصوص صادرات

برنج عنبربو علاوه بر تولید در مناطق جنوبی کشور در قم هم تولید می شود که در این استان افراد بسیاری خریدار این نوع برنج هستند و به جای خرید محصول برنج شمال کشور که قیمت بسیار بالایی دارند از برنج عنبربو استفاده می کنند و دلیل آن هم فواید بسیار عالی برنج عنبربو برای بدن است که منبع بسیار خوبی برای تامین کلسیم در بدن است و منبع بسیار خوبی برای جذب انواع ویتامین ها می باشد.

برنج عنبربو در قم

برنج عنبربو در قم

یکی از خوشمزه ترین و خوش پخت ترین برنج هایی که در قم تولید می شود برنج عنبربو است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی قم در منطقه ای قرار دارد که برای کشت برنج عنبربو بسیار مناسب است.

فروش برنج در شر قم از محبوبیت بسیاری برخوردار است و اکثر مردم محلی از این برنج استفاده می کنند.

برنج عنبربوی تولید شده در شهر قم دارای کیفیت متفاوتی است که به لحاظ همین کیفیت ها قیمت آن نیز متفاوت است.

بیشترین دلیل مردم برای خرید برنج عنبربو ارزش غذایی بسیار بالای آن است.

این برنج سرشار از مواد معدنی به ویژه کلسیم است که این ماده ی معدنی در بدن انسان ها تولید نمی شود و فقط با مصرف خوراکی ها وارد بدن می شود که برنج عنبربو یک منبع بسیار مهم برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن است و با مصرف آن می توان کلسیم مورد نیاز بدن را تامین کرد.

کلسیم از پوکی استخوان جلوگیری می کند و همچنین مصرف برنج عنبربو در کودکان و در سنین پایین برای رشد استخوان ها پیشنهاد می شود. ، همچنین مصرف این برنج به سلامت دندان ها کمک می کند و جلوگیری می کند از خراب شدن دندان ها.

خرید و فروش عمده برنج عنبربو در قم

صادرات برنج

در قم فروشگاه های زیادی وجود دارند که برنج عنبربو را به مشتریان خود عرضه می کنند و از راه های دیگر خرید برنج عنبربو مراجعه به سایت های اینترنتی و فروش عمده آن ها است که خرید با این روش سبب کاهش قیمت پایانی برنج می شود و از دیگر مزایای خرید به صورت اینترنتی این است که در زیر هر محصول ارائه شده در سایت ها قسمتی به نام نظرات است و خریداران قبلی رضایت خود را راجع به محصولات در آن جا ثبت کرده اند و با تحقیق بیشتر می توان محصول مورد نظر را خریداری کرد.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت برنج می توان به کیفیت و مشخصات ظاهری برنج ، ویژگی های برنج ، کشت کدام منطقه بودن و نوع بسته بندی برنج که گاهی هم برنج به صورت فله ای به فروش می رسد که قیمت مناسب تری را نسبت به نوع بسته بندی دارد.

صادرات برنج عنبربو در قم

مرکز پخش برنج

برنج عنبربوی تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بسیار بالا مود پسند بسیاری از کشور های همسایه است.

صادرات برنج عنبربو به کشور های همسایه از طریق بازرگانی های مختلفی انجام می گیرد.

قیمت برنج عنبربو در فصول مختلف سال متفاوت است و در فصل پاییز که فصل برداشت این برنج است قیمت آن پایین می آید.

قیمت برنج عنبربو نسبت به برنج های تولید شده در شمال کشور بسیار مناسب تر است و به همین دلیل است که بیشتر مصرف کنندگان برنج شمالی به مصرف این نوع برنج روی آورده اند.

از جمله دلایل خرید این نوع برنج از سوی کشور های دیگر آهن موجود در برنج عنبربو است که این آهن از مشکلات کم خونی جلوگیری می کند و به سلامت قلب بسیار کمک می کند و همچنین از سکته های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما