فروش بهترین برنج عنبربو دیوار

خرید و فروش و اطلاع از قیمت برنج عنبربو در سایت های اینترنتی و بیشتر در سایت های دیوار ، شیپور ، ترب و… صورت می گیرد که جزو مطمئن ترین سایت ها برای خرید و فروش می باشند و بیشتر تجار و کشاورزان محصول برنج عنبربوی خود را در این سایت ها به فروش می رسانند.

این برنج به دو صورت نیم دانه و تمام دانه در بازار وجود دارد و به فروش می رسد که در نوع تمام دانه آن مقدار خرده برنج بسیار کم می باشد و این باعث می شود تا کیفیت برنج بسیار بالا برود.

برنج عنبربو دیوار

پخش برنج عنبربو در تهران

برای اطلاع از قیمت برنج عنبربو و همچنین خرید و فروش آن سایت های اینترنتی زیادی وجود دارد مثل سایت دیوار ، شیپور ، ترب ، نیازچی و… که جزو بهترین سایت ها برای خرید و فروش برنج عنبربو هستند.

بیشتر کمپانی ها و تولید کنندگان برنج عنبربو برای تبلیغات و جذب مشتری محصولات خود را در این سایت ها با قیمت هایی مناسب تبلیغ می کنند و به دلیل راحت تر بودن خرید و فروش اینترنتی بیشتر افراد ترجیح می دهند این چنین برنج مورد نیاز خود را خریداری کنند.

حتی خیلی از مردم برای اینکه درآمدی خانگی داشته باشند برنج عنبربو را به صورت عمده خریداری می کنند و با کشیدن مقداری سود بر روی هزینه ی برنج آن را در سایت های اینترنتی تبلیغ می کنند و به این طریق درآمدی کسب می کنند.

اما در این نوع خرید ، خریداران باید دقت زیادی داشته باشند زیرا گونه های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که یا از نوع دیگر برنج های محلی هستند و یا ترکیبی از برنج های بی کیفیت عنبربو می باشند که در اینصورت این نوع برنج کیفیت خوبی نخواهد داشت.

خرید و فروش عمده برنج عنبربو

برنج های عنبربو

برنج عنبربو به دو صورت نیم دانه و تمام دانه در بازار وجود دارد که در نوع تمام دانه ی آن درصد نیم دانه بسیار کم است و این باعث می شود تا از لحاظ کیفیت این برنج بسیار مرغوب شود.

مصرف این برنج برای کسانی که تغذیه ی مناسبی ندارند و از سوو تغذیه رنج می برند بسیار مناسب است.

همچنین یکی از دلایل خرید برنج عنبربو طبع گرم آن است و برای درمان بیماری های جسمی و روحی از برنج عنبربو استفاده می شود.

خرید و فروش و کشت برنج عنبربو حدود ۱۲ سال است که در کشور رواج یافته و در طی این مدت خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است و دلیل این خرید هم بیشتر به علت قیمت مناسب این نوع برنج است که به نسبت قیمت کیفیت بسیار بالایی هم دارد.

تنها مشکل این برنج سایز دانه های آن است که کوتاه قامت هستند و در هنگام پخت هم قد چندانی نمی کشد و بسیاری افراد به دلیل این مشکل معتقدند که برای پخت مجالس و مراسم مناسب نمی باشد.

کشت برنج عنبربو برای صادرات

کشت برنج عنبربو برای صادرات

بیشترین صادرات برنج عنبربو به کشور عراق صورت می گیرد و خریداران و تجار عراقی گاهی اوقات این برنج را زود تر از مردم محلی خریداری می کنند و این کار باعث می شود تا قیمت برنج عنبربو در داخل ایران بالا رود.

برنج عنبربو به دلیل اینکه با آب کم کشت می شود و بسیار مقاوم می باشد و حتی در کشت آن از هیچ نوع کود و سموم شیمیایی مورد نیاز نیست و آفت نمی زند و به صورت ارگانیک کشت می شود هر ساله مقدار زیادی از این نوع برنج کشت می شود که مقاوم نسبت به کم آبی است و به همین دلیل مقدار زیاد کشت این برنج باعث صادرات آن به کشور های همسایه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما