برنج عنبربو شوشتری عمده و صادرات

 

عطر و طعم برنج عنبربو شوشتری در مقایسه با سایر برنج های موجود در بازار مثال زدنی است و خرید فروش آن به علت مرغوبیت بالای این محصول به وفور انجام می گیرد.

مراکز زیادی مانند رستوران ها و مراکز تهیه غذا به خرید برنج عنبر بو شوشتری به صورت عمده می پردازند.

این محصول دارای مزایای متعددی بوده و بسیار مقاوم در برابر کم آبی و نیز آفات می باشد و قیمت آن بسیار مناسب بوده و تقریبا حجم ۱۰ کیلویی آن ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

 

 

برنج عنبربو شوشتری

خرید برنج عنبربو ایلام

برنج عنبربو شوشتری از انواع برنج های معطر و خوش طعم است که در استان جنوبی شوشتر کشت می شود.

برنج عنبر بو شوشتری دارای دانه های کوتاه قد است اما بسیار زود پخت و خوش طعم می باشو و بیشتر جهت مصرف های شخصی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب برای مجالس و میهمانی نمی باشد.

استان شوشتر اهواز از مهم ترین مراکز تولید این برنج می باشد که افراد زیادی در استان های تهران ، شیراز ، تبریز و … خواهان خرید عمده و جزئی این محصول می باشند.

از مزیت های کاشت این برنج عنبر بوی شوشتری کم آب بودن آن در زمان کاشت و رشد این محصول می باشد که معمولا می توان آن را به دو دم کرده و نیز آبکش تهیه نمود.

خرید و فروش برنج عنبربو شوشتری

خرید و فروش برنج عنبربو شوشتری

با توجه به اینکه برنج هب عنبر بو شوشتری در دو نوع نیم دانه و تمام دانه وجود دارد به علت یکدست نبودن نوع نیم دانه این برنج خرید و فروش نوع تمام دانه برنج عنبر بوی شوشتری به وفور انجام می گیرد و طرفداران بیشتری در خرید عمده و جزئی را دارا می باشد.

برنج عنبر بوی شوشتری دارای طبع گرم بوده و در هنگام پخت زیاد قد نمی کشد اما پخت آن سریع بوده و عطر و طعم آن زبان زد بسیاری از طرفداران در سراسر ایران می باشد.

بسیاری از افراد در هنگام تهیه و پخت این محصول آن را به صورت کته تهیه می نمایند زیرا که آبکش کردن این برنج موجب کاهش ویتامین های آن و نیز کم شدن عطر و بوی برنج می شود.

مزایای خرید برنج عنبربو شوشتری به طور عمده

فروش عمده برنج عنبربو

خریداران زیادی به خرید عمده و تناژ بالای برنج عنبر بو شوشتری می پردازند که برخی از این مراکز شامل رستوران ها ، برخی از هتل ها ، مراکز طبخ و تهیه غذا ، بعضی از پادگان ها و خوابگاه ها و … می باشد.

دانه های برنج عنبر بو شوشتری دارای رنگ کرمی و کوتاه است و روش پخت خاص خود را داردکه برای افراد دارای سوء تغذیه بسیار مناسب بوده و موجب افزایش اشتها در این افراد می شود.

از مناسب ترین مزایای کاشت برنج عنبر بوی شوشتر کم آب بودن آن و نیز مقاومت بالا در بربر آفات و محیط های متفاوت می باشد و در هر بار کاشت آن می توان به برداشت محصولی فراوان از این برنج پرداخت.

قیمت فروش و صادرات برنج عنبربو شوشتری

نمایندگی فروش برنج عنبربو

قیمت برنج عنبربو شوشتری بسیار مناسب و ارزان بوده و بهترین زمان خرید این محصول که موجب کاهش قیمت خرید آن می شود فصل برداشت برنج عنبر بوی شوشتری می باشد.

فروشگاه های اینترنتی زیادی به فروش عمده و یا جزئی این محصول می پردازند که می توان با تماس با کارشناسان این برنج هم از قیمت آن آگاه شد و نیز به سفارش این کالا پرداخت.

از مهم ترین روش های خرید این محصول مراجعه به مراکز معتبر است تا محصول اصلی را با قیمت مناسب تهیه کرد.

قیمت برنج عنبربو شوشتری تقریبا از ۳۰۰تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما