برنج عنبربو شوشترصادرات و عمده

 

برنج عنبربو شوشتر به طور معمول در استان های جنوبی به خصوص استان شوشتر کاشته می شود که دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی می باشد.

برنج عنبر بو شوشتر دارای خواص بی نظیری  مانند تقویت حافظه ، تقویت عملکرد قلب و مغز ، بهبود عمکرد گوارش و … می باشد.

مراکز زیادی مانند فروشگاه ها به فروش عمده و یا جزئی برنج عنبر بو  می پردازند که قیمت آن بسیار مناسب بوده و تقریبا ۱۰ کیلویی آن حدود ۰۰۰/۲۵۰ هزار تومان می باشد.

 

 

برنج عنبربو شوشتر

خرید برنج عمده

برنج عنبربو شوشتر در استان های جنوبی به خصوص شوشتر کشت می شود که امروزه طرفداران زیادی را در سراسر ایران به خود جلب کرده است.

استان شوشتر حدود ۱۱ سال به تولید برنج عنبر بو مرغوب پرداخته است که طرفداران و مشتریان زیادی از شهر های اطراف به خرید این محصول به صورت مستقیم و نیز اینترنتی می پردازند.                                          برنج عنبر بو شوشتر به علت کشت آن در استان های جنوب کشور دارای

طبع گرم و خشک بوده که سردی بدن را از بین می برد و در درمان مشکلات روحی و نیز افسردگی بسیار موثر واقع شده است.

عطر و طعم مطبوع برنج عنبر بو شوشتر در مقایسه با سایر برنج ها مثال زدنی می باشد.

ویژگی های برنج عنبربو شوشتر در خرید عمده

قیمت برنج عنبربو جنوب

برنج عنبر بوی شوشتر مانند بقیه برنج های عنبربو که در استان های جنوبی کشت می شوند دارای دانه های توپر و کوتاه می باشند که بر خلاف سایز خود دارای خواص و ویژگی های فراوان و نیز طعم و عطر دلپذیر است که موجب مصرف بالای این برنج در استان های جنوبی و نیز سایر استان ها شده است.

از ویژگی های خرید عمده برنج عنبر بوی شوشتر کاهش قیمت خرید آن می باشد و برنج عنبر بوی شوشتر دارای خواص متعددی بوده که موجب تقویت عملکرد قلب و مغز ، حفظ و تقویت عملکرد معده ، هضم سریع غذا و تقویت عملکرد سیستم گوارش بدن ، درمان رماتیسم و مناسب جهت مصرف دارای بیماری قند خون و نیز فشار خون می باشد.

فروش برنج عنبربو شوشتر

قیمت برنج عنبربو جنوب

مراکز زیادی امروزه به فروش جزئی و عمده برنج عنبر بو شوشتر می پردازند که از جمله این مراکز فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها ، برخی بنکداران ، سوپر مارکت ها ، شرکت ها و کارخانجات تولیدی و … می باشد.

بهترین روش خرید برنج عنبر بو شوشتر مراجعه مستقیم و بدون واسطه به

زمین های کشاورزی که به فروش این محصول می پردازند و یا مراجعه به شرکت و کارخانجات تولیدی و بسته بندی معتبر این محصول می باشد.

وبسایت های اینترنتی معتبر فراوانی نیز به فروش بدون واسطه و دارای قیمت مناسب برنج عنبر بو شوشتر می پردازند که برخی نیز این محصول را با ارسال رایگان به مشتریان خود عرضه می کنند که علاوه بر کاهش زمان خرید در کاهش قیمت مصرف بسیار موثر می باشد.

صادرات و قیمت برنج عنبربو شوشتر

نمایندگی فروش برنج عنبربو در تهران

برنج عنبر بو شوشتر به دو صورت نیم دانه و نیز تمام دانه به فروش می رسد که معمولا قیمت فروش نیم دانه آن به نسبت تمام دان کم تر می باشد.

برنج عنبر بوی شوشتر دارای قیمت مناسب جهت خرید مشتریان می باشد که با مراجعه به مراکز معتبر می توان این محصول را بدون واسطه و با قیمت ارزان تهیه کرد.

 

قیمت برنج عنبر بو شوشتر در بازار فروش و عرضه برنج به شرح زیر می باشد :

  1. برنج عنبربو شوشتر درجه ۱ برند رستگار ۰۰۰/۲۶۰ هزار تومان
  2. برنج ایرانی عنبر بو شوشتر ۵ کیلو ۰۰۰/۱۹۵
  3. برنج عنبر بو تکدانه شوشتر ۱۰ کیلو ۰۰۰/۲۵۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما