مرکز پخش برنج عنبربو شیروان

 

برنج عنبر بو شیروان در استان شیروان کاشته می شود که در فصل برداشت به تولید و نیز فروش این برنج مرغوب در شیروان می پردازند.

برنج عنبر بوی شیروان دارای ویژگی و فواید بی نظیری است که از جمله فواید آن درمان بیماری پوکی استخوان و نیز پیشگیری از این بیماری      می شود.

برنج عنبر بو شیروان دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی بوده که همین موجب جلب بیشتر مشتریان می شود و قیمت برنج عنبر بو شیروان در مقایسه با بقیه برنج های موجود در بازار بسیار مناسب می باشد.

 

 

برنج عنبربو شیروان

قیمت لوبیا قرمز پرنس

برنج عنبر بو در استان های مختلف به خصوص استان های جنوبی کشت می شود که استان شیروان نیز شالیزار های بسیاری را برای کاشت و برداشت برنج عنبر بو شیروان فراهم می آورند.

برنج عنبر بو شیروان نیز دارای خواص متعددی می باشد و طبع این برنج مانند سایر برنج های عنبر بو که در استان های جنوبی کشت می شوند گرم و خشک می باشد.

فروشگاه ها و شرکت های بسیاری در شیروان در زمینه فروش عمده و جزئی و نیز صادرات برنج عنبر بو شیروان فعالیت می کنند و از سود آوری بالایی بهره می برند.

برنج عنبر بو شیروان دارای دانه هایی توپر و دارای رنگ زرد متمایل به کرم می باشد و عطر و بوی آن بسیار مطبوع و پر کیفیت می باشد.

ویژگی های برنج عنبربو شیروان

ویژگی های برنج عنبربو شیروان

از مهم ترین ویژگی های برنج عنبر بو شیروان کمک به درملن پوکی استخوان می باشد و نیز موجب پیشگیری از این بیماری خواهد شد.

برنج عنبر بوی شیروان منبع خوبی از کلسیم بوده که در ترمیم استخوان ها هنگام پوکی موثر عمل می کند و علاوه بر این برنج عنبر بو شیروان از سایر ویتامین ها مانند ویتامین D و ویتامین B و نیز مواد معدنی در خود بهره می برد.

خواص و ویژگی های برنج عنبر بو شیروان مانند لبنیات عمل کرده و کلسیم بدن را تامین می نماید.

برنج عنبر بو شیروان به دو صورت نیم دانه و تمام دانه موجود می باشند که معمولا خرید و فروش نوع تمام دانه آن به علت یکدستی و مرغوبیت بیشتر انجام می گیرد.

خرید عمده برنج عنبربو شیروان

فروش عمده برنج عنبربو تهران

امروزه خرید عمده برنج عنبر بو بسیار انجام می گیر که فروشگاه ها ، صادر کنندگان و نیز برخی از سوپر مارکت ها و … به علت مناسب تر شدن قیمت برنج عنبر بو شیروان خرید آن را به صورت عمده و تناژ بالا انجام ی دهند.

به علت بالا بودن قیمت سایر برنج های موجود در بازار معمولا توجه مردم در خرید به برنج عنبر بو به خصوص برنج عنبر بو شیروان بیشتر جلب شده که معمولا هم به خرید عمده و فله ای این محصول می پردازند.

وبسایت های معتبر اینترنتی زیادی هم نیز به فروش عمده برنج عنبر بو شیروان مشغول شده اندکه برخی از این وبسایت ها ارسال رایگان محصول را دارند و همین موجب سود آوری مشتریان در خرید می شود.

قیمت خرید و فروش برنج عنبربو شیروان

خرید برنج عمده

قیمت برنج عنبر بو شیروان در مقایسه با سایر برنج های موجود در بازار بسیا مناسب می باشد و با توجه به عطر و طعم مطلوب آن خرید این برنج بیشتر انجام می گیرد.

روش پخت برنج عنبر بو شیروان نسبت به بقیه برنج ها کمی متفاوت تر است و نوع دم کزده آن بیشتر در پخت انجام می شود.

شرکت های زیادی دارای نمایندگی های فراوان در سراسر ایران می باشند که به فروش برنج عنبر بو شیروان می پردازند و سود آوری بالایی را در فروش این محصول به دست می آورند و برخی نیز به صادرات آن به کشور های همسایه می پردازند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما