برنج عنبربو فروش و صادرات

 

فروش برنج عنبر بو در مقایسه با سایر برنج های موجود در بازار مانند طارم و هاشمی بسیار بیشتر بوده و علت آن کیفیت بسیار مناسب ، طعم و عطر مطبوع و نیز قیمت خرید مقرون به صرفه آن می باشد.

برنج عنبر بو دارای ویژگی های خاص خود است و در انواع مختلفی وجود دارد که معمولا نوع کشت شده آن در استان های شمالی دارای تنوع بالا تری می باشد.

قیمت برنج عنبر بو نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب  ارزان بوده و معمولا بین ۳۰۰ هزار تومان در بسته های ۱۰ کیلویی قیمت دارند.

برنج عنبربو فروش

فروش عمده برنج عنبربو تهران

تصور مردم از برنج عنبر بو و محل کشت آن استان های جنوبی به خصوص خوزستان می باشد ، اما این برنج به طور گسترده در استان های شمالی مانند رشت و گیلان و نیز برخی از استان های مرکزی هم کاشته می شود.

فروش برنج عنبر بو به عموامل متفاوتی وابسته است مانند میزان تولید محصول در کشور ، نوع بسته بندی برنج ، نحوه ارائه آن به مشتریان و نیز قیمت محصول بستگی دارد.

برنج عنبر بو نسبت به سایر برنج ها مانندد برنج کامفیروزی ، هاشمی و  طارم و … دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که همین موجب خرید بیشتر  آن می شود و نیز افراد و شرکت های زیادی به همین علت در زمینه خرید و فروش برنج عنبر بو مشغول به فعالیت شده اند.

انواع برنج عنبربو در خرید عمده

نمایندگی فروش برنج عنبربو

برنج عنبر بو که در ایستان های شمالی کشتمی شود دارای تنوع بالایی می باشند.

یکی از انواع برنج عنبر بو نوع امامی آن است که معمولا با نام گلالک شناخته شده و در استان شوشتر کشت می شود.

از موارد مهم برنج عنبر بوی امامی قیمت بیشتر آن با توجه به انواع برنج های عنبر بو می باشد که علت گران تر بودن آن یکدستی و تمیز بودن این محصول می باشد.

انواع برنج عنبر بو دارای کیفیت و طعم و عطر متفاوت با یکدیگر می باشند قیمت آن ها نیز به کیفیت و مرغوبیت ، هزینه بسته بندی و نگهداری محصول در انبار ، میزان تورم ، حجم تولید این محصول و نیز خرید عمده و جزئی آن می باشد.

ویژگی های عنبربو در فروش

خرید برنج عنبربو ایلام

از مهم ترین ویژگی های برنج عنبر بو عطر و بوی بسیار فوق العاده آن است که همین موجب فروش بیشتر آن نسبت به سایر برنج ها خواهد بود.

دانه های برنج عنبر بو کمی کوتاه و توپر می باشد ولی طعم آن بسیار مطلوب و مشتری پسند است.

مصرف برنج عنبر بو برای افردی که دارای بیماری قند خون می باشن مضر نیست و علت آن مقاومت در برابر انسولین می باشد.

از فواید برنج عنبر بو در خرید و فروش بهره مندی آن از ویتامین های گروه B و نیز ویتامین E و مواد معدنی می باشد که معمولا مصرف آن برای افراد دارای سوء هاضمه توصیه می شود.

از دیگر مزایای برنج عنبر بو کاشت آن بدون کود های شیمیایی و نیز ارگانیک بودن آن نسبت به سایر برنج ها می باشد.

قیمت تعیین شده فروش برنج عنبربو

نمایندگی فروش برنج عنبربو در تهران

از موارد مهمی که در کاهش قیمت این برنج بسیار موثر می باشد مقاومت بالای ان نسبت به کم آبی و نیز آفات است که در هر بار کاشت و برداشت حجم بالایی از این محصول بهره برداری خواهد شد که موجب کم شدن قیمت فروش این محصول می شود.

قیمت برنج عنبر بو با توجه به ویژگی ها و نیز کیفیت مرغوب بسیار مقرون به صرفه است و برخی از قیمت های آن در کیسه ۱۰ کیلویی ۴۱۵ هزار تومان و نوع سفید شده برنج عنبر بو ۲۸۰ هزار تومان می باشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما