برنج عنبربو قیمت مناسب !

قیمت برنج عنبر بو در مقایسه با سایر برنج های موجود در بازار بسیار مناسب و نیز مشتری پسند می باشد که با شناخته شدن این برنج طرفداران و خریداران زیادی به خرید عمده و نیز جزئی این محصول جلب شده اند.

برنج عنبر بو دارای طعم و عطر فوق العاده ، دانه های ریز و مایل به زرد ، مقاوم در برابر کم آبی و نیز شوری آب و هضم آسان و سریع می باشد.

امرزه خریداران زیادی مانند فروشگاه ها و نیز برخی از شرکت ها به خرید عمد و تناژ بالای این محصول می پردازند.

برنج عنبربو قیمت

خرید برنج

برنج عنبر بو در میان انواع برنج های موجود در بازار مانند طارم ، هاشمی ، کامفیروزی و … و نیز در مقایسه با برنج های وارداتی دارای عطر و بوی بی نظیری است که در کشورمان ایران هر ساله مقدار زیادی از این برنج در استان های شمالی ، جنوبی و نیز مرکزی کاشته شده و در فصل به برداشت به صورت بسته بندی هی ۱۰ کیلویی به فروش می رسند.

برنج عنبر بو به علت کیفیت و مرغوبیت عالی خود و بهره مندی از قیمت مناسب و ارزان رقابت بالایی با سایر برنج های موجود در بازار دارد.

برنج های عنبر بو به طور معمول دارای بسته بندی های مناسب و برند های گوناگون روانه بازار می شود که مشتریان می توانند هم به صورت عمده و هم به صورت خرده به خرید این محصول بپردازند.

مشخصات خرید و فروش برنج عنبربو

پخش عمده برنج هندی تبریز

برنج عنبر بو در سایر استان های شمالی و جنوبی و نیز مرکزی دارای دانه هایی با سایز کوچک و رنگی زرد متمایل به کرمی می باشد و این مورد دانه های ریز باعث بشقاب پسند نبودن آن در میهمانی و نیز مجالس خواهد شد.

از مشخصات برنج عنبر بو در زمان کاشت آن مقاومت عالی در برابر کم آبی و شوری آب می باشد که همین ویژگی باعث شده که کشت این برنج در استنان های جنوبی به خصوص خوزستان نیز به وفور انجام گیرد.

برنج عنبر بو در مصرف روزانه به علت سبک و زود هضم بودن بسیار مناسب می باشد و مردم کشورمان معمولا برای حفظ ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این برنج آن را به روش کته ای تهیه می نمایند.

قیمت خرید عمده برنج عنبربو

برنج عنبربو ممتاز

امروزه افراد زیادی برای تهیه اقلام مصرفی خود به تهیه و خرید برنج عنبر بو به طور عمده می پردازند که کیفیت و مرغوبیت محصول در خرید عمده از موارد مهم محسوب می شود.

برای تشخیص برنج عنبر بوی با کیفیت می توان مشتی کوچک از آن را با دمیدن بر روی آن و سپس بو کردن مقایسه نمود زیرا که برنج های عنبر بوی با کیفیت دارای عطر و بوی فراوان و مطبوعی می باشند.

از دیگر موارد مهم در خرید عمده برنج عنبر بو قیمت خرید این محصول می باشد زیرا که فروشگاه ها و نیز شرکت های عرضه کننده این برنج به دنبال محصول با کیفیت و نیز قیمت مناسب در خرید می باشند تا موجب مقرون به صرفه شدن خرید آن ها شود.

قیمت تعیین شده برنج عنبر بو

برنج عنبربو کارون

قیمت برنج عنبر بو بسیار مناسب و ارزان می باشد که معمولا در فصل برداشت می توان از قیمت کم تری در خرید بهره برد.

قیمت برنج عنبر بو در بازار با توجه به نوع برند محصول و حجم خرید به شرح زیر می باشد :

  • برنج ایرانی عنبر بو در کیسه ۱۰ کیلویی ۰۰۰/۲۴۰ هزار تومان

 

  • برنج عنبر بو درجه ۱ و ۱۰ کیلو ۰۰۰/۳۵۰

 

  • برنج عنبر بو طلای سفید ۱۰ کیلویی               ۰۰۰/۲۵۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما