مرکز فروش برنج عنبربو مال کجاست

امروزه با شناخته شدن برنج عنبر بو و عطر و طعم مرغوب و کیفیت آن توجه اکثر مردم را در خرید برنج به خود جلب نموده است که این برنج دارای تنوع در کشت در استان های مرکزی ، جنوبی و شمالی می باشد که همه انواع آن دارای کیفیت مطلوبی هستند.

برنج عنبر بو دارای مزایای فوق العاده ای است که مراکز زیادی در زمینه فروش و تولید آن فعال می باشند.

قیمت برنج عنبر بو بسیار مناسب و ارزان بوده و از حدود ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

برنج عنبربو مال کجاست

پودر لباسشویی کیسه‌ای

برنج عنبر بو به طور معمول در استان های شمالی نظیر رشت و ساری و … و در استان های جنوبی مانند شوشتر ، دزفول ، خوزستان و … کاشته می شود.

برنج های عنبر بوی شمال کشور دارای تنوع بالا تری در محصول می باشند و قیمت های آن کمی بیشتر است و برنج های شمال کشورل با نام چمپا شناخته می شوند.

در استان های مرکزی نیز شالیزار های بسیاری برای کاشت برنج عنبر بو وجود دارد که به تولید و فروش هر ساله این برنج می پردازند.

از معروف ترین و پر کیفیت ترین برنج های عنبر بوی موجود در بازار برنج عنبر بوی خوزستان است که از عطر و طعم فوق العاده بهره می برد.

برنج های عنبر بو در بسته بندی و حجم های متفاوتی در بازار به مشتریان عرضه می شود که دارای قیمت های متفاوتی هستند.

مراکز فروش برنج عنبربو

برنج عنبربو شوشتر

شرکت های معتبر و مراکز زیادی به فروش عمده و خرده برنج عنبر بو با کیفینت می پردازند از قبیل شرکت های تولیدی و بسته بندی محصول ، بنکداران ، برخی از فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و …که یکی از این شرکت های معتبر که در زمینه فروش برنج عنبر بو فعال می باشند شرزکت بازرگانی سانی رایس است که محصولات مرغوب و با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهند.

در خرید برنج عنبر بو باید به موردی مهم در خرید توجه نمود که آن معتبر بودن مرکز خرید و نیز اصلی بودن محصول می باشد زیرا که برخی از کلاهبرداران با ارائه برنج نا مرغوب به مشتریان با نام برنج عنبر بو با قیمت بالا موجب بد نام شدن برنج عنبر بو خواهند شد.

مزایای برنج عنبربو شمال و جنوب

قیمت حلیم عدس اصفهان

هر دو نوع برنج عنبر بوی کشت شده در جنوب کشور و نیز شمال کشور با نام چمپا از مزایای فراوانی بهره می برند که برخی از آن ها شامل تقویت عملکرد قلب و مغز و نیز افزایش حافظه ، کاهش حرکات معده و روده و درمان بیماری هایی مانند التهاب معده ، پیشگیری و درمان سرطان مانند سرطان ریه ، دارای خاصیت کم آب بودن در زمان کاشت و نیز عدم آسیب آفات و حشرات به محصول ، دارای قیمت بسیار مناسب در مقایسه با برنج های موجود در بازار و برنج های وارداتی و خارجی ، تولید این محصول به صورت ارگانیک به دلیل مقاوم بودن آن در برابر آفات و عدم استفاده از کود های شیمیایی در زمان کاشت این برنج می باشد.

قیمت و صادرات برنج عنبربو

قیمت و صادرات برنج عنبربو

از مزایای برنج عنبر بو این است که در هر زمان کاشت این محصول در شالیزار های کشور می توان حجم بیشتری از این برنج را برداشت نمود که همین موجب توجه کشاورزان و نیز فعالیت اکثر آن ها در زمینه کاشت و برداشت این برنج می شود.

 

قیمت برخی از برنج های عنبر بو عبارتند از :

  • برنج عنبر بو چمپا ۰۰۰/۲۸۰ هزار تومان

 

  • برنج عنبر بو محلی              ۰۰۰/۲۹۰

 

  • برنج عنبر بو نیم دانه ۰۰۰/۲۳۰

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما