لیست قیمت برنج عنبربو محلی

برنج عنبر بو محلی معمولا در استان های خوزستان مانند شوشتر ، دزفول ، خرمشهر و … ونیز در استان های شمالی و مرکزی کشور کشت می شوند. خرید و فروش برنج عنبر بوی محلی به دلیل مرغوبیت مطلوب و نیز کیفیت و قیمت مناسب آن نسبت به سایر برنج ها بیشتر انجام می گیرد. خرید عمده برنج عنبر بو محلی موجب کاهش قیمت خرید و نیز دریافت حجم بالایی از محصول خواهد شد که قیمت این برنج بسیار به صرفه است.

برنج عنبربو محلی

زمان برداشت برنج عنبر بو

برنج عنبر بو محلی از سال ها پیش در کشور تولید داخلی شده است و هر ساله مقادیر بسیار زیادی از این برنج روانه بازار و فروشگاه ها می شود. برنج عنبر بو محلی بیشتر در استان های خوزستان ، خرمشهر ، شوشتر ، دزفول ، اهواز ، شادگان ، باغلمک ؛ رامهرمز و … کاشته می شود که بهترین نوع آن که مشتریان زیادی به به خرید عمده این برنج محلی می پردازند برنج محلی شوشتر می باشد.

به دلیل کیفیت بالای برنج محلی عنبر بو صادرات آن به کشور های همسایه مانند عراق انجام می گیرد که علاوه بر تامین سرمایه در کشور موجب سود بالایی برای صادر کنندگان می شود.

عطر و طعم برنج عنبر بو محلی از ویژگی های مورد پسند و پر توجه برای مشتریان در خرید برنج می باشد.

انواع برنج محلی در خرید و فروش

خرید برنج عنبربو ایلام

برنج عنبر بو محلی در انواع متفاوتی می باشد که یکی از آن ها برنج عنبر بو سیروان می باشد که در استان های سرابکلان ، گوراب ، ایلام ، چگنی ، فاطمیه ، شوراب و … کاشته می شود و دارای مرغوبیت بسیاری می باشد.

نوع دیگری از برنج عنبر بو ملی نوع امامی آن می باشد که معمولا با نام گلالک شناخته شده و در استان شوشتر کشت می شود که دارای دانه هایی یکدست و مرغوب و فاقد ضایعات می باشد.

برنج عنبر بو محلی دارای دانه هایی کوتاه و توپر است که معمولا برنج عنبر بوی جنوب دارای طبع گرم و برنج عنبر بوی شمال با نام چمپا دارای طبع سرد می باشد.

خرید عمده برنج عنبربو محلی

پخش عمده برنج تبریز

از بهترین روش های خرید برنج عنبر بو محلی خرید عمده و تناژ بالای این

محصول می باشد که با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کنندگان و شرکت ها علاوه بر مشاهده کیفیت و یکدستی دانه ها می توان به کاهش قیمت آن نیز کمک کرد.

از موارد مهم که می توان به تشخیص عطر و بوی برنج و کیفیت آن رسید دمیدن بر روی مشتی از برنج و مالیدن آن در دو دست می باشد که پس از بو کردن برنج می توان تشخیص داد که برنج اصلی و یا نا مرغوب است.

برنج عنبر بو محلی در دو دسته تمام دانه و نیم دانه وجود دارد که در خرید عمده بیشتر مردم به خرید تمام دانه آن می پردازند

قیمت تعیین شده برنج عنبربو محلی

برنج عنبربو کرخه

از موارد مهم در قیمت برنج عنبر بو محلی کیفیت و اصلی بودن برنج ، نوع بسته بندی کالا ، برند تولید کننده آن ، استانی که این برنج در آن کشت شده ، یکدست بودن برنج ، نوع تمام ئالنه و یا نیم دانه بودن آن ، خرید عمده و یا جزئی و … می باشد.

قیمت برنج عنبر بو محلی بسیار مقرون به صرفه بوده که همین موجب خرید و فروش بیشتر این برنج و نیز صادرات آن به کشور های دیگر خواهد شد که برخی از قیمت های آن شامل موارد زیر می شود :

  1. برنج عنبر بو محلی درجه ۱ ۰۰۰/۳۲۹ هزار تومان

 

  1. برنج محلی خوزستان عنبربو ۰۰۰/۴۲۰

 

  • برنج عنبر بو محلی مرغوب ۰۰۰/۳۵۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما