لیست خرید برنج عنبربو معطر

برنج عنبر بو معطر با توجه به نام آن دارای عطر و طعم بسیار مطبوعی می باشد که از خواص درمانی زیادی در خود بهره می برد.

برنج عنبر بو معطر دارای تنوع بسیاری است که در استان های شمالی و جنوبی کشور کاشته می شود و قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد.

خرید عمده برنج عنبر بو معطر علاوه بر کاهش قیمت خرید محصول در دریافت حجم بیشتری از آن برنج موثر می باشد و صادرات برنج عنبر بو معطر به کشور های همسایه انجام می گیرد.

برنج عنبربو معطر

صادرات برنج عنبربو

برنج عنبر بو از جمله غلات مصرفی در میان خانوار محسوب می شود که از ویژگی های این برنج که بخشی از نام آن شده است معطر بودن محصول می باشد.

برنج عنبر بو معطر به صورت تولید داخلی در شالیزار های استان های شمالی ، جنوبی و نیز مرکزی کشت می شود که دارای دانه های گرد و کوتاه و عطر و بوی بسیار مطبوعی می باشد.

برنج عنبر بو معطر از خواص زیادی بهره می برد که موجب درمان بسیاری از بیماری ها در بدن می شود به همین دلیل خرید و فروش این برنج به وفور انجام می گیرد.

برنج عنبر بو معطر دارای طرفداران زیادی در ایران می باشد و برخی از تولید کنندگان و شرکت ها این برنج مرغوب را به کشور های همسایه صادرات می کنند.

ویژگی های برنج عنبربو معطر

خرید برنج عمده در شیراز

همان طور که از نام این برنج پیداست از ویژگی های مرغوب آن معطر بودن برنج می باشد که عنبر نیز به معنای ماده ای خوشبو است که این برنج از این ویژ گی برتر بهره می برد.

از سایر ویژگی های برنج عنبر بو معطر با توجه به محل کاشت طبع آن می باشد که برنج های کشت شده در شالیزار های شمال کشور دارای طبع سرد و برنج عنبر بوی کشت شده در شالیزار های جنوب کشور دارای طبع گرم می باشد.

روش پخت برنج عنبر بو معطر در مقایسه با سایر برنج ها متفاوت بوده اما به روش های آبکش و دم کرده تهیه می شود که نوع دم کرده آن در حفظ ویتامین های موجود در این برنج بسیار موثر می باشد.

خرید عمده برنج عنبربو معطر

خرید برنج عمده تهران

قیمت خرید عمده برنج عنبر بو معطر نسبت به خرید جزئی این محصول متفاوت است که موجب دریافت حجم بیشتری ار محصول با قیمتی مناسب تر خواهدت شد.

برنج عنبر بو معطر در انواع فراوانی وجود دارد که از ویژگی های مورد پسند که موجب خرید عمده محصول می شود ارگانیک بودن آن است زیرا که در کشت این محصول از هیچ گونه کود شیمیایی استفاده نمی شود.

خرید عمده برنج عنبر بو توسط مراکز زیادی مانند رستوران ها ، مراکز طبخ و تهیه غذا ، فروشگاه ها ، خوابگاه ها و … انجام می گیرد و علت آن مناسب بودن قیمت برنج عنبر بوی معطر در مقایسه با دیگر برنج های موجود در بازار می باشد.

صادرات و قیمت برنج عنبربو معطر

برنج عنبربو قیمت

برای اطلاع از قیمت برنج عنبر بو معطر می توان با تماس با کارشناسان فروش این محصول از قیمت آن آگاه شد و ب خرید عمده و جزئی آن پرداخت.

به مراجعه مستقیم و بدون واسطه به شرکت های تولیدی برنج عنبر بو معطر و نیز برخی از کشاورزان می توان با مشاهده کیفیت و مرغوبیت محصول و نیز یکدستی آن به خرید عمده و جزئی آن پرداخت.

صادرات برنج عنبر بو معطر به کشور هایی نظیر عراق انجام می گیرد که همین موجب تامین سرمایه کشور خواهد شد.

قیمت برنج عنبر بو معطر بسیار مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر برنج ها برای خرید مشتریان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما