خرید برنج عنبربو نشایی با کیفیت بالا !

شالیزار های بسیاری در سراسر ایران به خصوص استان های شمالی و جنوبی با کشت برنج عنبر بو نشایی به تو لید فراوان این برنج و نیز فروش و صادرات آن می پردازند.

جهت کاشت برنج عنبر بو نشایی باید به موارد خاصی توجه نمود مانند عمق خاک ۱۵ سانتی متری ، کشیدن نایلون بر روی سطح نشای برنج ، کم کردن فاصله بین نشای برنج ها و … .

قیمت نشای برنج عنبر بو و نیز برنج عنبر بو بسیار مناسب و ارزان می باشد.

برنج عنبربو نشایی

خرید برنج عنبربو شوشتر

برنج عنبر بو نشایی در اولین سال های تولید در استان خوزستان کشت شده و با معرفی شدن و شناخته تر شدن این برنج بازار خرید و فروش آن بسیار رونق گرفت.

برنج عنبر بو نشایی در استان خوزستان و شهر های اهواز ، شادگان ، شوشتر و دزفول و نیز در استان ایلام ، سیروان ، خراسان ، فارس و اصفهان کاشته می شود که طعم و عطر مطلوب آن و نیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه از عوامل مهم در خرید این محصول محسوب می شود.

عطر و طعم برنج عنبر بو طوری است که با یک بار تهیه و طبخ آن قطعا مشتری آن خواهید شد و به خرید مجدد آن خواهید پرداخت.

روش کاشت برنج عنبربو نشایی

خرید برنج عنبربو ایلام

برنج عنبر بو به دلیل مقاومت بالا و نیز بهره مندی از کیفیت و مرغوبیت هر ساله در شالیزار های بسیاری از استان ها کشت می شود که برای کاشت برنج عنبر بو نشایی باید به رعایت دستور العمل های مهمی پرداخت.

بهتر است که کاشت برنج عنبر بو نشایی به صورت مکانیزه انجام بگیرد چون که موجب کاهش آبیاری آن می شود و برای جلوگیری از بخار شدن آب روش سطح خاک بهتر است که نشای برنج ها را نزدیک به یکدیگر قرار داد.

برای کاشت برنج ها باید قبل از آن علف های هرز را جمع کرده و از نشایی با ریشه های قوی و نیز یکدست در کاشت استفاده نمایید.

برای کشت برنج عنبر بو نشایی باید عمق زمین تا ۱۵ سانتی متر گود شده باشد و برای محکم تر شدن ریشه ها و رشد بهتر از کود های حیوانی استفاده نمود.

خرید و فروش برج عنبربو نشایی

پخش عمده برنج هندی در قم

برنج عنبر بو نشایی در خرید حتما باید از نشای ۲۰ الی ۲۵ روزه استفاده نمود زیرا که این نشای برنج از مقاومت بالا تری در برابر کم آبی بهره می برد و دارای ریشه های محکم تری می باشد.

برخی از کشاورزان با قرار دارن نایلون بر روی سطح نشا ها در حفظ آب نشا و نیز عدم تراوش آب جلوگیری می نمایند.

برنج عنبر بو از مهم ترین تامین کننده های انرژی در بدن محسوب می شود و به همین دلیل خرید و فروش آن به وفور انجام می گیرد و شرکت های زیادی در زمینه تولید ، بسته بندی و فروش عمده و جزئی آن فعال می باشند.

قیمت برنج عنبربو نشایی در خرید و فروش

برنج عنبربو کیسه سفید

قیمت برنج عنبر بو نشایی بسیار مناسب است که همین موجب مناسب بودن قیمت این برنج می شود .

قیمت برنج عنبر بو به عوامل بسیاتری بستگی دارد مانند کیفیت آن و نیز عطر و بوی برنج که براتی آگاهی از آن بهتر است که قبل از خرید محصول مشتی از آن را در دستان خود قرار داده و با دمیدن بر روی آن و سپس بو کردن می توان از کیفیت آن آگاه شد.

قیمت برنج عنبر بو در بازار و فروشگاه ها عبارتند از :

 

  • برنج عنبر بو ۱۰ کیلو گرم ۰۰۰/۳۴۰ هزار تومان
  • برنج عنبر بو درجه ۱ و ۱۰ کیلو ۰۰۰/۳۶۵
  • برنج عنبر بو مرغوب ۵/۱ کیلو ۰۰۰/۵۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما