برنج عنبربو کیسه زرد با کیفیت عالی !

برنج عنبر بو کیسه زرد از فواید بی نظیر و خواص دارویی فوق العاده بهره می برد که همواره مورد خرید و فروش بسیاری از مردم و نیز شرکت ها قرار می گیرد.

از جمله فواید برنج عنبر بو کیسه زرد کاهش فشار خون بدن ، مناسب برای افراد دیابتی ، بهره مندی از ویتامین های B و E ، افزایش قدرت حافظه و نیز بهبود عملکرد های مغزی می باشد.

خرید عمده برنج عنبر بو کیسه زرد در خرید موجب کاهش قیمت شده و علاوه بر این قیمت برنج عنبر بو کیسه زرد بسیار مناسب در خرید مشتریان می باشد.

برنج عنبربو کیسه زرد

رنگ برنج عنبربو

برنج عنبر بو با توجه به محل کشت ، کیفیت کالا و نیز رنگ کیسه در انواع مختلفی وجود دارد اما تنها ویژگی مشابه در آن ها طعم و عطر مطبوع آن

می باشد که همین از موارد مشتری پسند بودن آن می باشد.

برنج عنبر بو شمال با نام چمپا شناخته می شود و دارای تنوع بالا تری در فروش می باشد و به علاوه قیمت آن در مقایسه با سایر برنج های عنبر بوی جنوب کمی بیشتر می باشد.

برنج عنبر بو کیسه زرد غالبا دارای طبع گرم می باشد و بسیار مناسب برای مصرف افراد سرد مزاج می باشد و در درمان افسردگی بسیار موثر است.

برنج عنبر بوی کیسه زرد معمولا در بسته بندی های ۵ کیلویی و نیز ۱۰ کیلویی در بازار وجود دارند که خرید عمده آن موجب کاهش قیمت آن می شود.

مزایای برنج عنبربو کیسه زرد

خرید برنج عنبربو ایلام

رنج عنبر بو کیسه زرد دارای مزایا و خواص دارویی بی نظیری می باشد  که برخی از آن ها عبارتند از مناسب بودن آن برای افراد دارای قند خون  می باشد زیرا که این برنج کاملا مقاوم در برابر انسولین است.

برنج عنبر بو کیسه زرد با کاهش حرکات روده و نیز معده از بیماری های معده و روده جلوگیری کرده و موجب درمان آن ها می شود.

برنج عنبر بو کیسه زرد از ویتامین های گروه B و ویتامین E  مواد معدنی و … بهره می بردو نیز در کاهش فشار خون بسیار موثر می باشد.

از دیگر مزایای برنج عنبر بو کیسه زرد افزایش قدرت حافظه و نیز تمرکز افراد می باشد زیرا که ویتامین های موجود در این برنج به بهبود و نیز تقویت عملکرد های مغزی بسیار موثر واقع می شود.

خرید عمده برنج عنبربو کیسه زرد

پخش عمده برنج زرین مهر

برنج عنبر بو کیسه زرد معمولا در استان های جنوب کشور کاشته می شود و با بسته بندی در کیسه های زرد رنگ در حجم های متفاوت و نیز قیمت های متنوع روانه بازار فروش می شوند.

مکان های بسیاری برای تهیه برنج عنبر بو کیسه زرد به خرید عمده آن می پردازند مانند فروشگاه ها ، هتل ها ، رستوران ها ، مراکز پخت و تهیه غذا ، برخی از خوابگاه ها و پادگان ها و … که با خرید تناژ بالا و فله ای این برنج در کاهش قیمت خرید آن بسیار موثر واقع می شود.

می توان در خرید عمده برنج  عنبر بو کیسه زرد به وبسایت های اینترنتی معتبر فروش این محصول مراجعه نمود و پس از تماس با کارشناسان و اطلاع از قیمت به خرید پرداخت.

قیمت برنج عنبربو کیسه زرد

پخش عمده برنج هندی در قم

شرکت های بازرگانی زیادی به صورت معتبر به فروش عمده و جزئی و نیز صادرات برنج عنبر بو کیسه زرد می پردازند و نیز برخی از آن ها با مدیریت کردن وبسایت های خود به فروش اینترنتی محصولات خود به صورت عمده و خرد می پردازند.

قیمت برنج عنبر بو کیسه زرد بسیار مناسب بوده و تقریبا از ۲۹۰ هزار تومان تا ۳۳۰ هزار تومان در بازار موجود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما