فروش عمده برنج عنبربو کیسه سفید

برنج عنبر بو کیسه سفید از جمله برنج هایی است که توجه مردم را هر ساله به خرید آن جلب می نماید که معمولا در شالیزار های استان های شمال کشور و نیز جنوب کشور کاشته می شود.

خرید و فروش برنج عنبر بو کیسه سفید به علت بهره مندی از عطر و طعم فوق العاده و خواص بی نظیر به وفور انجام می گیرد و نیز صادرات آن به کشور های همسایه صورت می گیرد.

مراکز زیادی در زمینه فروش و نیز صادرات برنج عنبر بو کیسه سفید فعال می باشند و قیمت برنج عنبر بو کیسه سفید بسیار مناسب بوده و تقریبا حدود ۲۹۰ هزار تومان می باشد.

برنج عنبربو کیسه سفید

فروش برنج عنبربو خوزستان

برنج عنبر بو کیسه سفید از سایر برنج های عنبر بوی موجود در بازار می باشد که دارای کیفیت و مرغوبیت بی نظیری است.

برنج عنبر بو در استان های شمالی نظیر رشت و در استان های جنوبی مانند اهواز ، شادگان ، شوشتر و دزفول که در خوزستان قرار دارند کاشته می شود که تنوع این برنج در استان های شمالی بیشتر می باشد.

برنج عنبر بو کیسه سفید در مقایسه با برنج های طارم ، هاشمی و کامفیروزی علاوه بر کیفیت و مرغوبیت برتر دارای عطر و بوی عالی و نیز قیمت بسیار مقرون به صرفه تری در خرید می باشد.

برنج عنبر بو کیسه سفید دارای خریداران زیادی در شهرستان ها می باشد که هر ساله با مراجعه مستقیم به مراکز و نیز وبسایت های اینترنتی به خرید فله ای و خرده این برنج می پردازند.

خرید و فروش برنج عنبربو کیسه سفید

خرید برنج عنبر بو شوشتر

طعم بی نظیر برنج عنبر بوی کیسه سفید به گونه ایست که با یک بار پخت و مصرف این برنج قطعا به خرید مجدد آن خواهید پرداخت و به همین خاطر خرید و فروش برنج عنبر بو کیسه سفید به وفور در کشور انجام می گیرد.

سایز دانه های برنج عنبر بو کیسه سفید کوچک  می باشد و در پخت زیاد قد نمی کشد اما عطر و بو و کیفیت آن بسیار بی نظیر می باشد.

از ویژگی های خرید و مصرف برنج عنبر بو در افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ و نیز نوع ۲ کاهش تری گلیسیرید های خون و نیز کاهش قند خون می باشد و به همین ختطر از پر فروش ترین انواع برنج در افراد مبتلا به دیابت می باشد.

برنج عنبر بو کیسه سفید فاقد کلسترول های مضر بوده و مانع ایجاد چربی در بدن می شود و بسیار زود هضم و سبک می باشد.

مراکز فروش برنج عنبربو کیسه سفید

خرید اینترنتی برنج عنبربو

مراکز زیادی به به فروش عمده و جزئی برنج عنبر بو کیسه سفید می پردازند که باید در خرید این محصول حتما به معتبر بودن مراکز فروش و نیز تهیه محصولات اصلی و با کیفیت تجه نمایید.

برای تهیه برنج عنبر بو در مجالس و میهمانی ها به علت کوتاه بودن دانه های آن این برنج را به صورت ترکیبی با سایر برنج های دانه بلند تهیه می کنند.

مراکز فروش برنج عنبر بو کیسه سفید این برنج را در بسته بندی های مناسب ۵ الی ۱۰ کیلویی به مشتریان خود عرضه می نمایند که می توان با مراجعه مستقیم و بدون واسطه با مشاهده کیفیت محصول به خرید آن با قیمت بسیار مناسب تری پرداخت.

صادرات و قیمت گذاری برنج عنبربو کیسه سفید

برنج عنبربو فروش

برخی از شرکت های بازرکانی علاوه بر فروش جزئی و تناژ بالای برنج عنبر بو کیسه سفید در زمینه صادرات آن به کشور های همسایه فعال می باشند که موجب سود آوری آن ها و تامین سرمایه کشور خواهد شد.

قیمت های برنج عنبر بو کیسه سفید عبارتند از :

  • برنج عنبر بو کیسه سفید ۱۰ کیلو ۲۲۵ هزار تومان
  • برنج عنبر بو کیسه سفید ایرانی ۱۳۰
  • برنج عنبر بو کیسه سفید خوزستان ۳۲۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما