برنج عنبربو گلالک فروش عمده

برنج عنبر بو گلالک از انواع برنج های عنبر بوی با کیفیت و مرغوب موجود در بازار و فروشگاه ها می باشد که معمولا در استان شوشتر کاشته می شود و دارای طبع گرم است.

برنج عنبر بو گلالک دارای ویژگی های مخصوص به خود است که موجب درمان افسردگی و نیز سردی بدن خواهد شد.

بهترین روش خرید برنج عنبر بو گلالک خرید عمده آن به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد ولی قیمت این برنج بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

برنج عنبربو گلالک

برنج عنبربو در شیراز

نام برنج عنبر بو از واژه خوش بو گرفته شده است و دلیل آن عطر و بوی فوق العاده این برنج می باشد که معمولا در استان های جنوبی ، شمال کشور و مرکزی کشت می شود.

برنج های عنبر بوی کاشته شده در شالیزار های استان خوزستان از پر کیفیت ترین برنج ها می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی در سراسر ایران می باشد.

برنج های عنبر بو در انواع برنج های عنبر بو سیروان ، برنج عنبر بو شوشتر ، برنج عنبر بو امامی یا همان گلالک و برنج عنبر بو ایلام وجود دارد که همه آن ها دارای کیفیت بالایی می باشند.

برنج عنبر بو امامی و یا همان گلالک معمولا در استان شوشتر در شالیزار ها کشت می شود که تقریبا در سال ۱۳۷۰ شرکت تولیدی این برنج تاسیس شده است.

ویژگی های برنج عنبربو گلالک

برنج عنبربو جنوب

برنج عنبر بو گلالک دارای ویژگی های زیادی می باشد و دانه های این برنج بسیار یکدست و فاقد دانه های خرده می باشد.

دانه های برنج عنبر بو گلالک کوتاه و چاق است و در هنگام پخت آن چنان قد نمی کشد  اما عطر و بوی آن بی نظیر است.

برنج عنبر بو گلالک دارای طبع گرم است و بسیار مناسب برای از بین بردن سردی بدن در افراد سرد مزاج و نیز درمان امراض روحی و افسردگی می باشد.

برنج عنبر بو گلالک در دو نوع نیم دانه و تمام دانه وجود دارد که اکثر مردم به خرید نوع تمام دانه آن به علت یکدستی بیشتر و کیفیت بالاتر می پردازند.

روش پخت برنج عنبر بو در مقایسه با بقیه برنج ها متفاوت می باشد و بیشتر آن را به روش دم کرده تهیه می نمایند.

خرید عمده برنج عنبربو گلالک

مرکز پخش برنج شمال

برنج عنبر بو گلالک موجب افزایش اشتها در افراد دارای سوء تغذیه  می شود که همین موجب خرید عمده آن می گردد.

خرید عمده برنج عنبر بو به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان ، تولید کنندگان ، بنکداران ، برخی شرکت ها و فروشگاه ها در کاهش قیمت خرید بسیار موثر بوده و با حذف واسطه ها موجب خرید و فروش بیشتر آن در کشور خواهد شد.

شرکت های زیادی در سراسر ایران دارای نمایندگی های فعال و سایت های اینترنتی معتبر می باشد که به فروش عمده و جزئی برنج با کیفیت عنبر بو گلالک به مشتریان خود می پردازند.

صادرات و قیمت برنج عنبربو گلالک

برنج عنبربو دیوار

صادرات برنج عنبر بو گلالک توسط شرکت های فعال زیادی و نیز تولید کنندگان به کشور های همسایه انجام می گیرد که موجب سود آوری بالای آن ها و نیز تامین سرمایه کشور خواهد شد.

قیمت برنج عنبر بو گلالک بسیار مناسب بوده و عوامل زیادی در خرید موجب به صرفه تر شدن قیمت آن می شود مانند خرید این برنج به صورت فله و تناژ بالا و یا خرید این برنج بدون واسطه و مستقیم از تولید کنندگان می باشد.

قیمت برنج عنبر بو گلالک شامل موارد زیر می شود :

  • برنج عنبر بو گلالک ۱۰ کیلو ۰۰۰/۲۹۹ هزار تومان
  • برنج عنبر بو امامی درجه ۱ ۰۰۰/۳۶۵
  • برنج عنبر بو محلی گلالک ۰۰۰/۲۸۰

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما