توزیع گسترده برنج هندی سبوس دانه


برنج، یکی از اصلی ترین مواد غذایی در وعده های غذایی می باشد که در تمام جهان طرفداران بسیاری دارد. یکی از گونه های برنج، برنج هندی می باشد که دانه های بلند و طعم عالی دارد.

برنج هندی سبوس دانه، یکی از انواع برنج هندی می باشد که دارای کیفیت و طعم عالی است و قیمت مناسبی دارد.

توزیع گسترده برنج هندی سبوس دانه

دانستنی هایی درباره برنج هندی سبوس دانه

دانستنی هایی درباره برنج هندی سبوس دانه

برنج، یکی از ضروری ترین اقلام غذایی، در جهان است جوری که اکثر افراد جهان از این محصول ممکن است یک  بار در روز استفاده کنند. این محصول در کشور ما نیز کشت می شود و دارای کیفیت بسیار خوبی است.

حدود 95% برنج جهان توسط کشور های چین، هند و آسیای جنوب مرکزی به عمل می آید، برنج جزو مهم ترین وعده غذایی در این کشور ها محسوب می شود. از انواع گونه های عمده برنج در جهان می توان گونه جاوه ای، گونه هندی و گونه ژاپنی را نام برد.

این غلات پر طرفدار در کشور ما نیز کشت می شود. در شهر هایی چون گیلان، مازندران، گلستان، فارس، خوزستان و پارس اباد و ….. به عمل می آید و دارای کیفیت عالی است.

برنج ها زمانی که از شالیزار ها برداشت می شوند شلتوک نام دارند. برای تهیه برنج قهوه ای باید به صورت زیر عمل کنیم، برنج وقتی به عمل می آید دو پوسته روی آن وجود دارد که پوسته خارجی آن ضخیم و به رنگ زرد است و پوسته زیر پوسته خارجی به رنگ قهوه ای و نازک می باشد، زمانی که پوسته خارجی را جدا می کنند و پوسته نازک را بر روی برنج می گذارند برنج هندی قهوه ای تولید می شود و زمانی که هر دو پوسته را جدا می کنند برنج سفید به عمل می آید.

برنج هندی 1121 که وارد کشور شده و مهمان خانه ها و رستوران های ما شده است، برنجی که دانه های آن بلند می باشد و قیمت آن نسبت به بقیه برنج ها ارزان تر است. این برنج به دلیل قیمت ارزانش در ایران طرفداران بسیاری دارد. این گونه برنج در بسته بندی ها و گونی های مختلف در کشور عرضه می شود.

قیمت خرید برنج هندی سبوس دانه

قیمت خرید برنج هندی سبوس دانه

برنج هندی سبوس دانه، یکی از انواع برنج هندی است که طعم بسیار خوبی دارد و دارای خواص بسیاری است.برنج هندی در کشور ما طرفداران زیادی دارد. این محصول به صورت عمده در بسیاری از شرکت ها عرضه می شود و می توانیم آن را به صورت عمده خریداری کنیم. برای خرید جزئی می توانیم به فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما