مرکز خرید برنج ایرانی عنبربو برای پخش عمده

خرید برنج ایرانی عنبربو

برنج عنبربو خوبه

برنج عنبربو یکی از اقسام با کمیت و با کیفیت تولیدی جنوب کشور می‌باشد که درگروه عنبربو امامی قرار گرفته است و از اقسام نمونه و ممتاز عنبربو خوزستان به حساب می‌آید.

شکل ظاهری برنج عنبربو با دیگر اقسام برنج های کشت شمالی کشور متفاوت است و دانه‌های این برنج اندکی چاق تر و مقداری کوتاه تر نسبت به برنج های دیگر می‌باشد از این رو این نوع برنج نسبت به دیگر انواع برنج ها زیاد قد نمی‌کشد

این نوع برنج دارای و همچنین فیبر فراوان است که این مواد نشان دهنده‌ی ارزش  غذایی بسیار بالای این نوع برنج است . طبع گرم می باشد که در کنار این خاصیت دارای انواع ویتامین های مختلف مانند  برنج عنبربو به علت تبلیغات کم و همچنین ناشناخته بودن این محصول ،برای افراد زیادی باعث شده است که این محصول در بازارهای داخلی میزان رقابت کمتری را نسبت به برنج های دیگر به خود اختصاص دهد و رقابتی سخت تر با انواع دیگر برنج داشته باشد.E وK

شاید تا کنون این سوال برای تعداد زیادی از متقاضیان پیش آمده باشد که چرا این نوع برنج با عنوان  عنبربو شناخته می‌شود و چرا چنین نامی روی این برنج نهاده شده است؟

خرید برنج

در واقع معنای حقیقی عنبربو در معنای لغوی به معنای خوش بو و رایحه خوش است از این رو به آسانی می‌توان به این نکته پی برد که علت اصلی اینکه این اسم را روی این برنج گذاشته اند همین راشتن رایحه دلپذیر و عطر مطلوب آن در هنگام پخت است .

برنج عنبربو ایرانی یکی از انواع باکمیت و باکیفیت برنج های صادراتی به کشورهای همسایه مانند عراق ، افغانستان و سایر کشورهای همسایه است و فروش این نوع برنج در کشورهای همسایه از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است.

ویژگی‌های برنج عنبربو ایرانی چیست؟

خرید برنج عنبر بو اهواز

معمولا کسانی که قصد خرید برنج ایرانی عنبربو  را بصورت عمده دارند از نظر مناسب بودن قیمت برنج عنبربو ایرانی

دنبال ویژگی های مهم و اساسی ظاهری هستند که مخصوص این نوع برنج است تا باتوجه به شکل ظاهری این محصول مرغوبیت آن را تشخیص و آن را تهیه نمایند .

بطور کلی می‌توان ویژگی ها و خصایص برنج عنبربو ایرانی را به موارد زیر تقسیم کرد

خرید برنج عنبر بو در ایلام

دانه های این نوع برنج کوتاه و اندکی چاق هستند و اصولا برخلاف سایر برندهای برنج ایرانی پس از دم کشیدن و آماده شدن قد نمی‌کشند و اغلب دانه‌های برنج حالت چاق و درشت تری را به خود می‌گیرند.

این نوع برنج از طبع گرمی برخورداراست و برای مصرف افرار سرد مزاج بسیار عالی و مناسب است

این نوع برنج دارای مقدار سرشاری از فیبر و مواد معدنی است.

این برنج سرشار از ویتامین های مختلف است و به همین دلیل وعده‌ای بسیار مناسب برای گروه‌های سنی گوناگون است . برای پخت و پز و همچنین کشت این نوع برنج  مقدار کمتری آب برخلاف برنج شمال مورد استفاده قرار می‌گیرد این برنج  به صورت مرغوب در استان های مختلف کشت می گردد و در تمامی در هیچکدام از مراحل آن به این برنج مواد سمی و مضر اضافه نخواهد شد قیمت برنج عنبربو ایرانی در برابر با سایر برنج های دیگر مطرح در سطح کشور بسیار ارزان تر  و مناسبتر است. استفاده از این  برنج برای افراد سالمند و میانسال توصیه می‌صود زیرا باعث کاهش سطح کلسترول و فشارخون می‌گردد‌.

در نهایت می‌توان گفت برنج عنبربو ایرانی به علت دلیل کمیت بسیار بالا و نیز داشتن عطر و طعم مطلوب و دلخواه مشتریان در رقابت با سایر برنج های شمال مرغوب است طبع گرم این نوع برنج به همراه  فیبر و ویتامین دیگر ارزش غذایی این محصول را  بالا برده است . همچنین قابل ذکر است که قیمت این نوع برنج به عواملی مانند خرید فله و یا کیسه‌ای و همچنین فروش باواسطه و بی واسطه آن بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما