خرید برنج عنبربو ایلام مخصوص صادرات

خرید برنج عنبربو ایلام به تازگی به علت گرانی و افزایش نرخ  برنج های شمال، برنج خوش عطر و طعم  عنبربو سالهاست فراموش شده است دوباره با رنگ بوی فوق العاده در بین مردم جا افتاده است وافراد زیادی علاقمند به امتحان  طعم این برنج اصیل  شده‌اند.

نام این برنج را عنبربو گذاشتند؟

خرید برنج عنبربو ایلام

دلایل زیادی علت نامگذاری این نوع برنج را بوجود آورده اند اما شاید یکی از این موارد این باشد که در دریاهای جنوب کشور ماهی با عنوان   عنبر شناخته می‌شود که این ماهی در بدن خود نوعی ماده خوش بو و خاکستری  داراست چون برنج عنبر بو از بو و طعم مطلبوبی برخوردار است این نام را بر او نهاده اند همچنین کلمه عنبر در لغت نامه های گوناگون مانند دهخدا به نام ماده ای خوشبو و خوش عطر شناخته می‌گردد.از این رو مردمان جنوبی تصمیم گرفتند تا نام این برنج را عنبر بو بنامند به علت بو و عطر خارق‌العاده آن .

مزایای این برنج خوش عطر بو چیست ؟

خرید برنج عنبربو ایلام

شاید بتوان گفت مهمترین مزیت برنج عنبر بو در قیمت مناسب آن نسبت به سایر برنج های ایرانی است‌.

این برنج در هنگام پخت از عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار است.

افراد زیادی فکر می‌کنند که چون این برنج دارای دانه های ریز است نمیتوان آن را برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار داد اما لازم به ذکر است که چون این برنج از عطر و طعم بسیار دلپذیری برخوردار است این عیب زیاد به چشم نخواهد آمد.

از دیگر از ویژگی ها و مزایای بسیار عالی این برنج این می‌باشد که بسیار خوشپخت است و حین تناول کردک آن  آن حس بد احساس سنگینی در معده به آدم دست نخواهد داد.

شاید این نوع برنج برای مصرف در مجالس رسم و مهمانی های رسمی خیلی  مناسب نباشد ولی استفاده از آن برای مصارف روزانه گزینشی بسیار خوب و مناسب است.

برنج عنبر بو با توجه به گفته های بالا برنجی کاملا سبک است که هضم  آن نیز بسیار آسان می‌باشد و در نهایت مبدل به چربی شکمی نخواهد شد.

برنج عنبر بو که از  مواد مغذی  غنی است به کاهش فشار خون در افراد کمک می‌نماید.

همچنین این برنج برای افرادی که دچار سوتغذیه می‌باشند بسیار خوب و کاربردیست

در ادامه مزایای این برنج می‌توان  به طبع گرم این برنج اشاره داشت که در اینصورت برای  استفاده افراد سرد مزاج بسیار مطلوب و مناسب می‌باشند.

برنج عنبر بو درمان بسیارمناسبی  برای بیماری روحی و جسمی  است .

برنج عنبر بو تحریکات روده و معده را کاهش می‌دهد

این برنج از ویتامین های سرشاری مانند مواد مغذی بسیاری برخوردار است .

برنج  عنبر بو سالانه که کشت و تهیه می‌شود مقدار زیادی از برنج را به علت کوتاه بودن بوجود می آورد.

این نوع برنج در نواحی گوناگون کشور از مقاومت کافی و بالایی برخوردار است .

این نوع برنج به صورت کاملا رگانیک تهیه می‌گردد و در زمان کشت این محصول از هیچ گونه کود و سم های شیمیایی استفاده نخواهد گردید.

برنج مرغوب عنبر بو ایرانی چیست؟

خرید برنج عنبربو ایلام

برنج عنبر بو ارگانیک ایرانی از خواص و فوائد زیادی برخوردار است که نمیتوان  از انواع ویتامین های آن مانند سرشار بودن از کربوهیدرات بدون کلسترول چربی و کلسترول، ویتامین های گروه بی مانند تیامین، ریبوفلاوین، و  ویتامین گروه  E آن، عناصر آهن، فسفر، سدیم و پتاسیم چشم پوشی کرد و نیز سرشار بودن از  بسیاری از مواد مغذی دیگر در این برنج با کیفیت و خوش طعم وجود دارد که نمیتوان از امتحان نکردن آن امتناع کرد.

برنج عنبر بو در نواحی گوناگونی پرورش می‌یابد که استان ایلام در کشت  و برداشت اقسام این نوع برنج سهم بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است همچنین شهرستان سیروان بخش بسیار عظیمی از این محصول را تهیه می‌نماید.

برنج عنبربو به اندازه‌ای قد می کشد دارای عطری دلپذیر می‌باشد  که پس از مصرف این نوع برنج هیچگاه احساس سنگینی در معده نخواهید کرد

برای شناخت این محصول کافیست تا کمی وارد جزئیات ظاهری این برنج گردید تا بو و طعم اصیل برنج عنبر بو را بشناسید.

همچنین قابل ذکر است که به علت نابسامانی هایی مانند ترافیک، شرایط آب و هوایی نامساعد،  و کمبود وقت برای مراجعه کردن حضوری و ترید این محصول سایت های گوناگونی راه اندازی شده اند که افراد می‌توانند با مراجعه آسان و سریع به سایت های معتبر محصول خود را خریداری نمایند.

نرخ اقسام برنج عنبر بو ایلام چه میزان است؟

خرید برنج عنبربو ایلام

تهیه و  عرضه بی واسطه اقسام  برنج عنبر بو در استان ایلام با نرخی مناسب به وسیله  سایت های گوناگون فروش صورت می پذیرد از این رو افراد می‌توانند برای ثبت  سفارش خود به این سایت ها مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما