خرید برنج عنبربو شوشتر ارزان صادراتی

خرید برنج عنبربو شوشتر:برنج جز غلاتی است که هم سطح کشور ما و هم در کشورهایرخارجی دیگر از  محبوبیت زیادی برخوردار است  که  تعداد کثیری از افراد  در روز یک یا دو وعده خود را به استفاده نمودن از برنج اختصاص داده اند از این رو کشت و تولید برنج در نواحی و مناطق گوناگون کشور  ایران رونق و پیشرفت شگرفی یافته است و یکی از مناسب ترین وبا کیفیت ترین محصولاتی که در این راستا تهیه شده است و با استقبال فراوانی در شهرهای کشور ایران روبه رو شده است  برنج عنبر بو شوشتر می‌باشد.

برنج عنبر بو شوشتر یکی از مناسب ترین  محصولاتی است که به تازگی در فروشگاه‌ها و مراکز پخش انواع برنج در سطح کشور ارائه می‌شود و اخیرا  توجه طرفداران و متقاضیان زیادی را به خود جلب نموده است .

کشت عظیمی از برنج عنبر در شهرهای جنوبی کشور مانند اهواز و شوشتر انجام می‌شود که  مردم شهرهای جنوبی از سال ۸۹  به تولید و  کشت این برنج مشغول شده اند تا محصول و تولیدی را ارائه نمایند که نه تنها در شهرهای گوناگون کشور دارای طرفداران زیادی است بلکه  در کشورهای همسایه نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است .

ویژگی های برنج عنبربو شوشتر

خرید برنج عنبربو شوشتر

برنج عنبر بو به جز از استان خوزستان که شامل شهرهای شوشتر ، دزفول و شادگان می‌گردد در شالیزارها و کشتزارهای استان‌های ایلام در شهر سیروان  ،  استان اصفهان،  در استان خراسان رضوی در شهر کلات  و استان شیراز نیز کشت و تهیه می‌گردد.

برنج  عنبر بو که دارای طبع گرم جنوبی خاص خود است علاوه بر داشتن  قیمت مناسب، از طعم و بوی اصیل برنج ایرانی نیز برخوردار است که این عامل موجب ایجاد رقابت با برنج های شمال کشور مانند برنج طارم و هاشمی شده است همچنین این نوع برنج از اقسام برنجی است که یکی از برنج‌های پر مصرف و پرفروش در سطح کشور می‌باشد.

برنج عنبر بود در استان تهران و شهرهای گوناگون کشور از طرفداران بالایی برخوردار است که متقاضیان خواهان خرید این نوع برنج بصورت عمده و یا فله ای می‌باشند .

در این قسمت به بعضی از بارزترین ویژگی های برنج عنبر بو شوشتر اشاره می‌کنیم

خرید برنج عنبربو شوشتر

برنج عنبر بو از نظر مشخصات ظاهری داری دانه های قد کوتاه و درشت است که برخلاف  انواع دیگر برنج های ایرانی و شمالی در هنگام دم کشیدن قد نمی‌کشد

عطر و طعم برنج عنبربو زبانزد تمامی فروشندگان کشور است که این امر موجب آن شده است تا سالانه وروزانه متقاضیان بسیار زیادی به این محصول جذب شوند همچنین این برنج به صورت نیمه دانه و تمام دانه در سطح کشور به وفور یافت می‌گردد برنج عنبربو به علت قد نکشیدن زیاد برای مصرف در مجالس رسمی و مهمانی ها مناسب نیست اما وعده‌ای مفید و مناسب برای استفاده روزانه تمامی افراد خصوصا کودکان و نوزادان می‌باشد.

مراکز پخش برنج عنبربو شوشتر

خرید برنج عنبربو شوشتر

اگر از ما بپرسند که یکی از عالی ترین و باکیفیت ترین انواع برنج ایرانی را نام ببرید، یقینا انتخاب اول  برنج عنبر بو شوشتر خواهد بود زیرا که این نوع برنج ، دارای ارزش غذایی بسیار بالایست و همچنین غذایی بسیار سبک و راحت الحلقوم است که به آسانی توسط سیستم گوارشی قابل هضم می‌گردد و حتی اگر این نوع برنج را بصورت روزانه در وعده غذایی خود بگنجانید مصرف آن باعث ایجاد چربی های شکمی نخواهد شد از این رو می توان گفت برنج عنبر بو گزینشی بسیار مناسب و عالی برای افرادی به شمار می رود که دارای رژیم های غذایی هستند و قصد دارند تا با دردسر کمتری چربی ها و اضافه وزن خود را از بین ببرند .

همچنین این برنج با طبع گرمی که دارد می‌تواند برای افراد سرد مزاج و افرادی که با مصرف غذاهای سرد دچار مشکل می‌گردد انتخاب بسیار مناسبی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما