زمان برداشت و فروش عمده برنج عنبر بو

برنج عنبر بو در شالیزار های استان های شمال و جنوب کشور کشت می شود که فصل برداشت این برنج اواسط آبان ماه بوده که در هر بار برداشت این برنج حجم بالایی از آن برداشت می شود.

برنج عنبربو دارای ویژگی های مرغوبی مانند مناسب بودن جهت افراد دیابتی و دارای فشار خون ، تقویت قلب و مغز و فاقد کلسترول بودن و… می باشد.

قیمت برنج عنبر بو در بازار در بسته بندی های ۱۰ کیلویی بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد.

زمان برداشت برنج عنبر بو

زمان برداشت برنج عنبر بو

برنج عنبر بو در استان های جنوب کشور مانند خوزستان ، شوشتر ، شادگان و… کشت می شود که زمان برداشت این برنج تقریبا اواسط آبان می باشد.

از ویژگی های مهم در برداشت برنج عنبر بو این است که در زمان کاشت این محصول می توان در فصل برداشت دو برابر محصول را برداشت نمود که موجب سود آوری بالای تولید کنندگان این برنج خواهد شد.

برنج عنبر بو چمپا نیز از پر طرفدار ترین برنج های عنبر بو می باشد که از خواص مفیدی در خود بهره می برند.

برنج عنبر بو تقریبا ۱۲ سال است که در شالیزار های بسیاری از استان ها کشت می شود و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

ویژگی های برنج عنبر بو

ویژگی های برنج عنبر بو

برنج عنبر بو از ویژگی های مرغوبی بهره می برد که برخی از ویژگی های این برنج عبارتند از: کربوهیدرات آن که موجب تامین انرژی بدن در طول شبانه روز خواهد شد.

از دیگر ویژگی های برنج عنبر بو مناسب بودن آن برای افراد دارای فشار خون و دیابت می باشد و این برنج فاقد کلسترول های مضر برای بدن می باشد.

برنج عنبر بو اغلب دارای طبع گرم بوده که بسیار مناسب برای افراد سرد مزاج است و موجب کاهش استرس و نیز افسردگی در افراد خواهد شد.

تقویت و حفظ عملکرد قلب و مغز از دیگر فواید مصرف برنج عنبر بو می باشد.

خرید عمده و فله ای برنج عنبر بو

خرید عمده و فله ای برنج عنبر بو

قیمت خرید برنج عنبر بو در مقایسه با دیگر برنج های موجود در بازار بسیار ارزان و مقرون به صرفه است که همین موجب خرید عمده و فله ای این برنج در بازار خواهد شد.

شرکت ها و کارخانجات بسیاری در فصل برداشت این برنج پس از شالیکوبی آن به بسته بندی و فروش این محصول می پردازند که این برنج دارای عطر و طعم بی نظیری می باشد.

برنج عنبر بو از برنج های مقاوم در برابر کم آبی و نیز شوری آب در زمان کشت می باشد که در زمان کاشت تا برداشت این برنج از هیچ گونه کود های شیمیایی و نیز سموم استفاده نخواهد شد و کاملا ارگانیک می باشد.

قیمت فروش عمده و جزئی برنج عنبر بو

قیمت فروش عمده و جزئی برنج عنبر بو

قیمت فروش برنج عنبر بو در زمان برداشت بسیار مناسب و ارزان تر خواهد بود و خرید عمده این برنج از عوامل موثر در کاهش قیمت آن محسوب می شود.

برنج عنبر بو حاوی ویتامین های بسیاری بوده و خرید مستقیم این برنج در قیمت خرید آن موثر می باشد.

خرید اینترنتی برنج عنبر بو از وب سایت های معتبر اینترنتی از عوامل مهم در کاهش قیمت آن است که برخی از وب سایت ها در فروش محصول ارسال رایگان محصول درب منزل را دارند.

قیمت برنج عنبر بو در بازار در ازای هر بسته ۱۰ کیلو گرمی تقریبا ۳۰ هزار تومان است که این قیمت بر اساس نوع برنج عنبر بو و محصول کدام منطقه بودن که محصول شمال کشور یا جنوب کشور است متفاوت می باشد و بر اساس نوع درجه ۱ بودن آن نیز قیمت های متفاوتی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما