سفارش برنج طارم هاشمی ۲۰کیلویی

برنج طارم هاشمی ۲۰کیلویی یکی از انواع برنج های ایرانی است که بسیار مشهور و معروف بوده و بیشتر در استان مازندران کشت می‌شود.این برنج در هنگام بذر باشی از ترکیب دو برنج طارم و برنج هاشمی تولید می‌شود بنابراین به آن برنج طارم هاشمی می‌گویند. این برنج دارای شکل ظاهری دانه بلندی بوده و رنگش سفید متمایل به کرم است. این محصول جزو خوش پخت ترین وخوش عطر ترین برنج های ایرانی است که می‌توان آن را به دو صورت کته و آبکش طبخ نمود.استفاده از این برنج برای بدن بسیار مفید و مهم است.

سفارش برنج طارم هاشمی 20کیلویی

انواع برنج طارم هاشمی ۲۰کیلویی

انواع برنج طارم هاشمی 20کیلویی برنج طارم هاشمی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین برنج های ایرانی به حساب می‌آید که دارای شکلی دانه بلند خوش پخت بوده و بسیار خوش عطر می‌باشد.میتوان گفت این برنج در هر زمینی کشت نمی شود و باید زمین کشت این برنج از نظر مواد مغذی مناسب و مفید باشد.

این برنج با توجه به منطقه کشت آن دارای انواع مختلفی است.از جمله : ۱_ برنج شکسته هاشمی، این برنج از کیفیت بالایی برخوردار است و دانه هایش از نیم دانه بزرگتر است و هنگام الک کردن دانه های شکسته با دانه های برنج کامل قاطی می‌شود و قیمت مناسبی دارد.

۲_ برنج نیم دانه هاشمی، این برنج از نوع شکسته ریزتر است.کیفیت خوبی دارد و در تهیه غذاهایی مانند: استانبولی، ته چین مرغ، شیر برنج و… کاربرد دارد.قیمتی مناسب داشته و طرفدارن بسیاری دارد.

۳_ برنج هاشمی استخوانی، این برنج پرمحصول بوده و کیفیت و عطر و طعمی عالی دارد. استفاده این برنج بیشتر در رستوران ها، شرکت های بزرگ و همچنین برای مراسم نذری از آن پخت و مورد استفاده قرار می گیرد.و می‌توان گفت این نوع برنج هرچه زمان ماندگاری آن بیشتر شود در نتیجه کیفیت آن نیز افزایش خواهد داشت.منظور از برنج هاشمی استخوانی این است که دانه آن سفت بوده و به آسانی نمی شکند و هنگام پخت و پز دچار شکستگی نمی‌شود و برنجی سالم ویکدست است.این برنج خود دارای چند نوع بوده که می‌توان به برنج دم سیاه استخوانی، برنج هاشمی استخوانی، برنج طارم استخوانی و برنج شیرودی استخوانی اشاره کرد.

قیمت فروش برنج طارم هاشمی ۲۰کیلویی

قیمت فروش برنج طارم هاشمی 20کیلویی قیمت برنج طارم هاشمی به دلیل عطر و طعم آن بسیار مناسب است و به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین طرفداران دارد.خرید و فروش برنج طارم هاشمی ۲۰کیلویی به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین)صورت می‌گیرد. در خرید آنلاین و مراجعه به سایت این محصول می‌توان از مرغوبیت جنس،،قیمت آن و… آگاهی پیدا کرد و بعد سفارش خود را ثبت نمود و بعد در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه های اضافی محصول را دریافت نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما