شرکت توزیع برنج چمپا شادگان

شرکت توزیع برنج چمپا شادگان، با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی ارزان و به صرفه در بسته بندی های متنوع و شیک به صورت مستقیم و عمده در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.
برنج چمپا شادگان در مزارع حاصلخیز و مطلوب استان خوزستان کشت می شود و یکی از باکیفیت ترین انواع برنج جنوبی به شمار می رود که از لحاظ کیفیت در کنار برنج های مرغوب شمالی جای دارد.

شرکت توزیع برنج چمپا شادگان

معطر و خوش طعم بودن برنج چمپا

معطر و خوش طعم بودن برنج چمپا ایران ظرفیت بالایی برای کشت انواع برنج دارد و یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان برنج در جهان شناخته می شود.

معطر و خوش طعم بودن برنج چمپا باعث استقبال روز افزون خریداران و صاحب نظران شده است؛ این برنج به صورت دو بار کشت و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی فرآوری و پس از بررسی های کیفی توسط کارشناسان مربوطه، وارد بازار فروش داخلی و خارجی می گردد از این رو نگرانی بابت کیفیت پایین آن نخواهیم داشت.

از ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب و به صرفه، کیفیت بالا، تنوع در بسته بندی، طعم و مزه مطلوب، رنگ روشن و عدم وجود ناخالصی در آن اشاره کرد.

قیمت این تولیدات به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به آن ها می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی آن داشته باشد.

از عوامل موثر بر قیمت برنج چمپا شادگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نحوه خرید و یا فروش
  • میزان تولید و تقاضا
  • کیفیت
  • وزن و بسته بندی

صادر کننده برنج چمپا شادگان

صادر کننده برنج چمپا شادگان صادر کننده برنج چمپا شادگان، این محصولات را در بسته بندی های 10 کیلویی، 50 کیلویی و بیشتر به کشورهای آسیایی و اروپایی ارسال می کنند.

این نوع برنج به دلیل عطر و طعم بی نظیر به کشورهای زیادی صادر می گردد به طوری که بخش عظیمی از آن به صادرات اختصاص دارد.

چین یکی از بزرگ ترین واردکننده های برنج ایرانی می باشد؛ روسیه، پاکستان، ترکیه، عراق، مکزیک، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن و … از دیگر کشورهای واردکننده برنج از ایران هستند.

طبق تحقیقات به دست آمده برنج چمپا به حدود 11 کشور صادر می گردد که در آینده به تعداد این کشورها افزوده خواهد شد.

همانطور که می دانید هر چه کیفیت و مرغوبیت برنج بیشتر باشد بر میزان صادرات محصول افزوده خواهد شد.
تولیدکنندگان با عرضه محصولات با کیفیت باعث افزایش تقاضا و در نتیجه کاهش قیمت ها خواهند شد که شاهد رشد اقتصادی کشور خواهیم بود.

برای خرید انواع برنج چمپا شادگان می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی از طریق همین سایت اقدام کنید و محصولات را با قیمت ارزان و مناسب و بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما