شرکت تولیدی برنج هندی کیسه ای

برنج هندی از نمونه برنج های خارجی معروف در میان خانواده های ایرانی است که توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد شرکت های تولید برنج هندی کیسه ای با برند های مختلف در ایران محصول خود را بسته بندی کرده و سپس روانه بازار داخلی می کنند.

شرکت تولیدی برنج هندی کیسه ای

بارزترین ویژگی برنج هندی کیسه ای

بارزترین ویژگی برنج هندی کیسه ای از آنجا که برنج دارای خواص متعدد و سرشار از مواد مغذی است و از مواد غذایی مهمی محسوب می شود که بر سر سفره ایرانیان قرار دارد این محصول بر اساس نوع و کیفیت و هم چنین کشور تولید کننده آن تقسیم می شود.

در کیفیت و برتری برنج  ایرانی که زبانزد خاص وعام است شکی نیست ولی برنج های خارجی هم به دلیل وجود کیفیت و تناسب قیمت در بازار ایران رواج پیدا کرده اند.

از میان این برنج ها می توان به برنج هندی ممتاز و درجه یک اشاره کرد که همان گونه که از نامش پیداست تولید کشور هند می باشد. این برنج دارای ویژگی هایی چون یک دست بودن، صاف و بدون شکستگی ، قد کشیدن هنگام پخت را در کارنامه خود دارد.

این برنج ها در فرآیند تولید مخصوصی به وجود می آیند که از تلفیق خمیر آرد برنج و مواد دیگری تولید می شوند سپس به وسیله دستگاه های بوجاری مخصوص به شکل برنج در آمده و خشک می شوند.

از انواع این برنج میتوان به ارقام سفید، قهوه ای، باسماتی، جاسمین و غیره اشاره کرد که رقم باسماتی از همه بهتر و مرغوب تر است.

لازم به ذکر است اگر چه این برنج به دلیل قیمت مناسب نسبت به برنج ایرانی  رضایت مشتریان را جلب کرده ولی از نظر عطر و طعم قابل رقابت با آن نیست.

بازرگانی فروش برنج هندی کیسه ای

بازرگانی فروش برنج هندی کیسه ای امروزه برنج هندی پای ثابت در آشپز خانه های منازل، رستوران ها، تالار های پذیرایی ، مدارس و غیره می باشد چرا که به دلیل تناسب قیمت و هم چنین پخت عالی هواداران زیادی دارد.

ایران جز وارد کنندگان اصلی این محصول به شمار می رود که با  نمایندگی و بازرگانی برنج هندی در ایران پس از وارد کردن این محصول آنها را جهت بسته بندی با برند های معروف روانه بازار داخلی سرتاسر کشور می کند این محصول در بسته بندی 5 یا 10 کیلو گرمی در کیسه های پارچه ای در بازار وجود دارند.

برنج هندی در تناژ بالا وارد ایران می شود که این نیازمند بررسی کیفی و بهداشتی این محصول توسط دستگاه های پیشرفته و نیروی متخصص  را می طلبد چرا که کوتاهی در این امر سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما