شرکت وارداتی برنج هندی عالی

برنج هندی عالی از کشور هندوستان وارد می شود. یکی از اصلی ترین و مهم ترین محصولات کشاورزی در جهان برنج است که در کشور چین و دیگر کشور های آسیایی تولید بالایی دارند. در ادامه در مورد برنج هندی خوب و مشخصات آن توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت وارداتی برنج هندی عالی

مشخصات برنج هندی عالی

مشخصات برنج هندی عالی

برنج هندی بر سر سفره بسیاری از مردم ایران دیده می شود. این محصول به دلیل خواص متعددی که دارد روز به روز بر میزان مصرف آن افزوده می شود.

دانه های برنج هندی پس از پخت بلند شده و ری می کند. برنج هندی در حقیقت کشت نمی شود و یک محصول ساختگی می باشد.

برنج هندی سبوس دانه یکی از انواع فراوری های برنج هندی می باشد که در این روش سبوس بر سطح دانه باقی مانده و ارزش تغذیه ای و خواص فیبری بیشتری دارد.

کیفیت برنج بعد از برداشت آن به عواملی همچون ساختار ژنتیکی و نوع فراوری آن بستگی دارد.

برنج به تقویت مغز کمک کرده و آن را قوی تر می کند. به همین خاطر است که کسانی هستند در خطه شمال که برنج را در وعده صبحانه نیز مصرف می کنند و قلب و ذهن سالم تری دارند و شاد تر هستند. همچنین به آلزایمر کمتر مبتلا می شوند.

از دیگر خواص متعدد برنج می توان به مواردی همچون کمک به هضم غذا، کاهش فشار خون بالا، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به کاهش وزن، محافظت در برابر سرطان و بیماری های قلبی، منبع عالی از انرژی، کنترل تعادل مایعات بدن، جلوگیری از کم خونی، جلوگیری از بواسیر، جلوگیری از پوکی استخوان، تقویت پوست سالم، بهبود متابولیسم بدن و … اشاره کرد.

عرضه مستقیم برنج هندی عالی

عرضه مستقیم برنج هندی عالی

برنج هندی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کشاورزی کشور هندوستان است که می توان گفت بعد از کشور چین دومین کشور تولید کننده برنج است. این کشور جزء بزرگ ترین تولید کنندگان برنج در جهان می باشد.

یکی از مهم ترین کالا های وارداتی از کشور هند به ایران برنج هندی می باشد. در کشور هندوستان برنج هندی با ارقام مختلفی تولید می شود که از جمله آن ها می توان برنج سفید، برنج باسماتی، برنج قهوه ای، برنج جاسمین و برنج کالیجیرا را نام برد.

برنج هندی 10 کیلویی و 5 کیلویی از جمله بسته بندی های برنج هندی هستند. فروش برنج هندی مرغوب به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می گیرد. برنج هندی از جمله کالا هایی است که در ایران سود بی شماری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما