شرکت پخش برنج هندی پنج کیلویی

برنج از گذشته تا به امروز در سفره ایرانیان قرار داشته و از جمله مواد غذایی است که برای مجلس و مهمانی ها طبخ می شود.

شرکت پخش برنج هندی پنج کیلویی بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت مستقیم و عمده در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

برنج هندی مرغوب علاوه بر قیمت مناسب و به صرفه، از خواص و فواید فراوانی برخوردار است که به سلامت هر چه بیشتر بدن کمک می نماید.

 شرکت پخش برنج هندی پنج کیلویی

تقویت سلامت قلب و عروق با برنج

تقویت سلامت قلب و عروق با برنج شاید شما هم شنیده باشید که برنج از خواص زیادی برای بدن انسان برخوردار است و به پیشگیری از بیماری های مختلف کمک می کند.

اکنون این سوال پیش می آید که سلامت قلب با برنج امکان پذیر است و علاوه بر این چه خواص دیگری دارد? برنج دارای املاح و مواد معدنی بسیاری است؛ فسفر، ید، پتاسیم، سدیم، روی، فیبر، آهن، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین C و ویتامین های گروه B در آن به وفور یافت می شود که تاثیر بسزایی در سلامت قلب و عروق، سیستم دفاعی بدون و دستگاه گوارش دارد.

برنج حاوی نشاسته فراوان و اسید های چرب غیر اشباع مانند امگا 3 می باشد که به کاهش کلسترول خون کمک می کند و به موجب آن از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری و بهبود عملکرد قلب را شاهد خواهیم بود.

همچنین به دلیل هضم آسان و کالری اندک، به تناسب اندام و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند؛ البته نحوه پخت برنج بسیار حائز اهمیت می باشد.
برای حفظ و از بین نرفتن مواد معدنی و ویتامین های موجود، لازم است برنج را به صورت کته و یا بدون آبکشی طبخ کرد تا ارزش غذایی آن دو چندان گردد.

از جمله خواص برنج هندی بر سلامت بدن عبارت اند از:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • سلامت قلب و عروق
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • کاهش کلسترول و فشار خون
  • تناسب اندام

فروشنده بزرگ برنج هندی پنج کیلویی

فروشنده بزرگ برنج هندی پنج کیلویی فروشنده بزرگ برنج هندی پنج کیلویی، مرغوب ترین محصولات را در بسته بندی های متنوع و شیک به صورت مستقیم و عمده به بازار فروش عرضه می نماید.

امروزه فروش انواع برنج به شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد که همواره اقتصادی ترین روش برای خریداران در الویت قرار می گیرد.

فروش این تولیدات به دو مستقیم و غیر مستقیم انجام می پذیرد که در فروش مستقیم به علت عدم دخالت واسطه گران و فروشندگان متعدد، قیمت محصولات کاهش می یابد و به قیمت تولیدی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

این محصولات به صورت دو بار کشت و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی فرآوری می شوند و پس از بررسی های کیفی و کمی توسط کارشناسان مربوطه وارد بازار فروش می گردند بنابراین نگرانی بابت کیفیت پایین آنها نخواهیم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما