صادر کننده برنج عنبربو اهواز

برنج برای مردم ایران از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است که یکی از انواع برنج های محلی تولید شده در ایران، برنج عنبربو است.

برنج عنبربو نه تنها در بازار های داخلی ایران بلکه در بازار های بین المللی نیز دارای طرفداران زیادی بوده و تقاضا برای آن برای وجود دارد به طوری که شرکت ما از صادر کننده برتر برنج عنبربو اهواز به شمار می آید.

صادر کننده برنج عنبربو اهواز

فواید و مضرات برنج عنبربو

فواید و مضرات برنج عنبربو

برنج عنبر بو برنجی است که از آب های شور در شهر های جنوبی کشور به خصوص اهواز به دست می آید و مصرف آن فواید بسیاری برای بدن دارد.

یکی از فواید برنج عنبربو آسان کردن هضم و بهبود عملکرد دستگاه گوارش است، چرا که بر خلاف سایر برنج ها سبب سنگینی معده نمی شود و یک خوراک کاملا ساده و سبک است که می تواند حتی از یبوست نیز جلوگیری نماید.

از دیگر فواید آن داشتن ویتامین A است که برای تقویت چشم ها بسیار موثر بوده و احتمال بروز تنبلی چشم و به ویژه شب کوری را کاهش می دهد. علاوه بر آن هرچه ویتامین آ بیشتری مصرف شود، سیاهی دور چشم ها نیز به همان نسبت کاهش خواهد یافت.

دارای ویتامین B است که طیف وسیعی داشته و برای جلوگیری از ریزش مو بسیار ضروری است. به طوری که ریشه مو را تقویت کرده و از شکنندگی و تاسی سر جلوگیری می کند، همچنین برای ناخن ها نیز سودمند بوده و حساسیت و شکستن آن ها را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

مصرف این برنج در صورتی که به شکل متعادل باشد، هیچ گونه مضراتی برای افراد سالم ندارد.

با این حال افرادی که دارای دیابت هستند باید در مصرف آن احتیاط کنند و مقدار متعادلی مصرف کنند، چرا که به هر حال نشاسته دارد و می تواند قند و فشار خون را بالا ببرد و سبب بدتر شدن بیماری گردد.

همچنین افرادی که دارای اضافه وزن هستند و یا نمی خواهند دچار اضافه وزن شوند نیز باید در مصرف مقدار برنج خود احتیاط کنند به طوری که سبب پر خوری نشود.

مراکز خرید برنج عنبربو اهواز

مراکز خرید برنج عنبربو اهواز

برنج عنبربو اهواز که در واقع در یکی از شهر های جنوبی کشور تهیه می شود بسیار پر فروش بوده و میزان رضایت پس از خرید آن نیز بالا است.

خرید برنج عنبربو می تواند از طریق مراکز خرید آن صورت پذیرد و دلیل این که، این روش بهترین راه است، داشتن اعتبار بالای این مراکز بوده و برای کسب اطلاعات بیش تر در این رابطه می تواند از طریق شماره تلفن های درج شده تماس حاصل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما