عرضه مستقیم برنج عنبربو علی

برنج عنبربو بعنوان یکی از محصولات کشاورزی مورد استفاده در سبد غذایی ایرانیان یافت می شود. قیمت مناسب برنج عنبربو علی موجب شده ایت تا مشتریان بسیاری اقدام به خرید عمده محصول نمایند. برنج های موجود در بازار توسط شرکت بازرگانی سانی رایس به سایر کشورهای همسایه صادر می گردد.

عرضه مستقیم برنج عنبربو علی

تولید و عرضه برنج عنبربو در ایران

تولید و عرضه برنج عنبربو در ایران

ایران کشوری می باشد که در بسیاری از مناطق آن برنج کشت وتولید می­شود. علاوه بر استان­های شمالی ، این محصول ، در سایر استان­ ها نیز کاشته می­شود. در واقع برنج عنبربو محصول استان­ های خوزستان (شهرستان ­های گتوند، شوشتر و …) و ایلام (نواحی سیروان)، اصفهان، خراسان رضوی (شهر کلات نادری) و فارس می­باشد. تولید و عرضه برنج عنبربو علی در استان های مختلف کشور ایران انجام می شود که استان خوزستان سهم بیشتری در تامین نیاز داخل را دارد.

ویژگی های ظاهری برنج عنبربو

ویژگی های ظاهری برنج عنبربو

برنج عنبربو علی، از نوع تمام دانه ، گرد و توپر و دانه کوتاه است. البته مانند برنج­ های دیگر، دارای نوع سالم و شکسته نیز می­باشد. شکل ظاهری برنج عنبربو باعث شده که در ظاهر، حجم آن کم به نظر برسد، هر چند از نظر عطر و طعم آنچنان عالی است که حجم کم آن، به چشم نمی­آیدبرنج عنبربو موجود در بازار داخلی دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد.برنج عنبربو شاید زیاد قد نکشد، ولی عطر و طعم بسیار خوبی دارد. با توجه به اینکه به نسبت وسعت آن مناطق، کشت می­شود به فروش انبوه نرسیده است، اما طی چند سال اخیر به کردستان عراق و تهران صادر شده­است.

قیمت برنج عنبربو در بازار

قیمت برنج عنبربو در بازار

قیمت برنج عنبربو علی در بازار بصورت سالانه مانند دیگر محصولات کشاورزی اعلام می گردد. قیمت برنج عنبربو، مثل سایر برنج ­ها در هنگام برداشت ارزان­تر از فصل بعد از چینش آن است. از لحاظ قیمت به نسبت اکثر برنج­ های داخلی و خارجی به صرفه ­تر است. شرکت بازرگانی سانی رایس یکی از سایت های فروش و اطلاع رسانی قیمت انواع برنج داخلی و وارداتی می باشد.

مراکز عرضه برنج عنبربو درجه یک

مراکز عرضه برنج عنبربو درجه یک

مراکز عرضه برنج عنبربو در سراسر استان های کشور ایران یافت می شوند. برنج عنبربو در بسیاری از استان های کشور کاشت و برداشت می شود. اما در این میان استان های جنوبی سهم بسزایی در عرضه این برنج دارند. مراکز عرضه برنج عنبربو محصولات رت بصورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری نموده و آنها را در کیسه های ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی روانه بازار مصرف می نمایند. قیمت وجود در مراکز عرضه بعلت عمده بودن محصولات بسیار مقرون بصرفه است.

فروش آنلاین برنج عنبربو علی

فروش آنلاین برنج عنبربو علی

امرزه روش های بسیاری جهت تامین مایحتاج فراهم آمده است. یکی از روش های خرید برنج عنبربو در بازار خرید و ثبت سفارش از طریق سایت های فروش آنلاین می باشد. فروش آنلاین برنج عنبربو موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می گردد. بعلاوه مشتریان می توانند محصول مورد نیاز خود را با مقایسه دیگر محصولات انتخاب نمابند.

امکان سفارش عمده محصولات یکی دیگر از مزایای فروش آنلاین می باشد که مشتریان می توانند به میزان لازم محصول خود را خریداری نمایند.
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما