عرضه کننده برنج عنبربو شیراز

در حالی عرضه کننده برنج عنبربو شیراز آن را در سطح کیفی بالا و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر نمونه های برنج داخلی و خارجی  در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار می دهد که میزان تولید و عرضه آن در سطح محدودی کشت و روانه بازار های متقاضی می گردد. این عرضه کنندگان معمولا برنج عنبر بو را در بسته بندی های پارچه ای و در وزن ده کیلویی در دسترس مشتریان قرار می دهند.

عرضه کننده برنج عنبربو شیراز

عطر و بوی زیاد برنج عنبربو

عطر و بوی زیاد برنج عنبربو

امروزه افراد در هنگام خرید علاوه بر  کیفیت برنج  و خوش پخت بودن آن به عطر و بوی آن نیز توجه دارند و آن  را در سبد خانوار خود قرار می دهند که برنج عنبربو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عطر و بوی زیاد برنج عنبربو در دو صورت خشک آن و هم چنین پخته شده آن نسبت به سایر برنج های تولید شده در سر تا سر کشور و نیز برنج های وارداتی قابل ملاحظه می باشد که همین ویژگی توانسته تا حدودی بر میزان تقاضای آن بیفزاید.

اگر چه این نوع برنج از ظاهری زیبا و مجلسی به دلیل قد کوتاه دانه ها و نیز چاق بودن آنان برخوردار نیست ولی افراد با ذائقه های مختلف به دلیل طعم و عطر بی نظیرش از آن به خوبی استقبال نموده اند و روز به روز بر میزان تقاضا کنندگان آن افزوده می شود.

شایان ذکر است که این برنج به هر صورتی که پخت شود عطر خود را حفظ کرده و هوش از سر مصرف کننده می رباید و آن را به استفاده مجدد از این برنج ترغیب می کند.

البته باید به این نکته اشاره نمود که برنج ‌عنبربو دارای خواص درمانی بی شماری است از تنظیم دیابت و فشار خون گرفته تا درمان یبوست و لاغری را در کارنامه خود دارد.

مراکز فروش برنج عنبربو شیراز

مراکز فروش برنج عنبربو شیراز

در حاضر فروش برنج عنبربو به صورت مستقیم و حضوری با حذف واسطه ها در برترین درجه کیفیت و هم چنین قیمت بسیار مناسب در مراکز فروش و پخش این محصول امکان پذیر است که فروشندگان آن را به روش عمده ارائه می دهند تا علاوه بر افزایش میزان فروش محصولی ارزان تر و مقرون به صرفه تر در اختیار مشتریان آن قرار گیرد.

معمولا مراکز فروش با مد نظر قرار دادن برنامه های مختلف و یا فروش های ویژه و فوق العاده اقدام به جلب مشتری کرده و در نهایت اعتماد و رضایت مندی آنان را از خرید برنجی با کیفیت و مرغوب کسب می کنند تا با فروش بی شمار محصول خود سود زیادی را روانه فروشگاه خود در جهت دایر بودن آن کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما