عرضه کننده برنج هندی خاطره

برنج یکی از مواد غذایی اصلی در سفره های ایرانیان می باشد. برخی از نیاز داخلی توسط واردات برنج هندی تامین می‌شود. عرضه کننده برنج هندی خاطره اقدام به ارائه این محصول با کیفیت مناسب و قیمت ارزان نموده است. آیا می دانید چگونه می توان با عرضه کننده این محصول جهت خرید آن تماس برقرار کرد؟

عرضه کننده برنج هندی خاطره

مصرف برنج هندی و تقویت سیستم ایمنی

مصرف برنج هندی و تقویت سیستم ایمنی

برنج یکی از پرمصرف ‌ترین غلات در جهان به شمار می‌آید که بعد از گندم در کشور ما توانسته است رتبه دوم مصرف را در اختیار داشته باشد. این محصول عضو مهم از خانواده غلات بوده و از نظر میزان کربوهیدرات ها بسیار غنی است.

کربوهیدرات ها در تولید انرژی در بدن انسان نقش دارند و متابولیسم انرژی را انجام می دهند. تامین انرژی مورد نیاز بدن نقش بسیار مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا می کند و برنج هندی با داشتن موثر نشاسته ای و کربوهیدراتی بسیار فراوان توانسته است در تقویت این سیستم نقش موثری داشته باشد؛ علاوه بر این وجود انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین های خانواده B در این برنج توانسته است احتیاجات سیستم ایمنی بدن به آنزیم های فعال در این چرخه را به خوبی برآورده کند زیرا این ویتامین ها نقش اصلی در ساختار شیمیایی آنزیم های فعال در سیستم ایمنی بدن و فعالیت مناسب آن ایفا می کنند.

با مصرف برنج هندی مقدار زیادی آنتی ‌اکسیدان نیز در اختیار سیستم ایمنی بدن قرار گرفته که می‌تواند به نحو شایسته‌ای از غشای سلول های مختلف بدن  به ویژه سلول های عصبی نقش ایفا کند و به این شکل در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش داشته باشد.

در کنار همه مواد فوق وجود اسیدهای آمینه ضروری در این برنج نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارد.

مراکز خرید برنج هندی خاطره

مراکز خرید برنج هندی خاطره

قیمت مناسب و در کنار آن کیفیت عالی موجب شده است که برنج هندی خاطره یکی از معروف ترین مارک های برنج های وارداتی باشد و به همین دلیل ارائه آن به بازار مصرف برنج هندی به میزان بالایی صورت می گیرد تا نیاز به این محصول مرغوب تامین شود.

کسانی که در زمینه پخش و توزیع این محصول به صورت عمده یا خرده در فروشگاه های زنجیره ای یا توزیع کننده انواع برنج ایرانی و خارجی فعالیت دارند می توانند برای خرید برنج هندی با ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت روز این برنج نسبت به سفارش این محصول اقدام کنند.

فروش این محصول به صورت عمده انجام می گیرد و کسانی که در تناژ بالا آن را سفارش دهند می توانند با قیمت ارزان تری آن را از ما تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما