عمده فروشی برنج چمپا ایرانی

برنچ چمپا نمونه ای مقاوم از انواع برنج های ایرانی است که قابلیت سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. به همین منظور این برنج در شمال و جنوب کشور کشت می شود. برنج چمپا ایرانی کاملا ارگانیک است و در تمام مراحل کاشت و برداشت این محصول از هیچ سمی استفاده نمی شود. این برنج پس از تولید و فرآوری توسط مراکز مختلفی به صورت عمده فروشی در اختیار بازارهای شهر های مختلف قرار می گیرد.

عمده فروشی برنج چمپا ایرانی

جلوگیری از کم خونی با برنج چمپا

جلوگیری از کم خونی با برنج چمپا  با توجه ‌به اینکه برنج به عنوان غذای اصلی در سفره ایرانیان جایگاه خاصی دارد. با مصرف برنج ایرانی و گنجاندن آن در برنامه غذایی می توان از فواید و خواص بی شمار آن نیز بهره گرفت.

برنج چمپای ایرانی علاوه بر عطر و بوی مطبوع و هضم آسان و راحت، دارای ارزش غذایی بالایی است.

این برنج بر خلاف سایر برنج ها دارای طبع گرمی نیز می باشد. انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن را می توان در این برنج پیدا کرد.

از مهمترین خواص موجود در این برنج می توان به میزان آهن و اسید فولیک غنی در برنج چمپا اشاره کرد.

می دانید که فقر آهن در بدن موجب کم خونی شدید خواهد شد. با مصرف برنج چمپا می توان تا حدودی کم خونی ناشی از کمبود  آهن را در بدن جبران کرد. به نوعی می توان گفت کم خونی با برنج چمپا تا حدود زیادی بر طرف می شود.

اسید فولیک موجود در این برنج نیز می تواند سبب رشد گلبول های قرمز خون شود.  این برنج همچنین دارای کربوهیدرات بالایی بوده و مصرف روزانه آن می تواند انرژی لازم برای فعالیت های روزانه را در اختیار ما قرار دهد.

مرکز عرضه برنج چمپا ایرانی

مرکز عرضه برنج چمپا ایرانی همانطور که اشاره شد برنج چمپا به دلیل سازگاری بالا با شرایط آب و هوایی خاص، در جنوب و شمال کشور کشت می شود.

اگر چه این برنج‌ در شمار برنج های دانه کوتاه بوده و مناسب مجالس نمی باشد، اما به سبب عطر و بوی خاص طرفداران بسیاری دارد. بر همین اساس برنج چمپا بازار فروش پر رونقی نیز دارد.

مرکز عرضه برنج چمپا به نمایندگی از تولیدکنندگان این نمونه برنج فروش عمده و توزیع این برنج را به فروشگاه های سراسر کشور انجام می دهد. خریداران عمده می توانند با مراجعه حضوری به این مرکز و اطلاع از قیمت فروش این محصول، خرید برنج چمپا را با قیمت مناسب و کمتر از قیمت بازار انجام دهند. مطمئنا خریداران عمده در این نوع تجارت به سود قابل توجهی دست خواهند یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما