فروشگاه عرضه برنج دم سیاه درجه یک

برنج از غلات پراستفاده در ایران است و این محصول خوش‌طعم در شمال کشور کشت و برداشت می‌شود. برنج می‌تواند رنگ و بوی دیگری به سفره شما در مهمانی‌ها و حتی دورهمی های خانوادگی دهد. یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برنج‌ها برنج دم‌سیاه است که عطروطعم بسیار خوبی دارد. در زمان پخت این برنج عطر دل‌انگیزی در فضای خانه شما می‌پیچد و اشتهای شما را دوچندان می کند. در فروشگاه عرضه برنج دم سیاه درجه یک این محصول با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کنند.

فروشگاه عرضه برنج دم سیاه درجه یک

مختصری درباره برنج دم سیاه درجه یک

مختصری درباره برنج دم سیاه درجه یک همان طور که می دانید یکی از مواد خوراکی که در سفره نهار یا شام مردم به چشم می خورد، برنج می باشد. برنج ایرانی انواع مختلفی دارد که دارای طعم و بوی هر کدام با دیگری متفاوت می باشد.برنج دم سیاه یکی از بهترین نوع برنج ایرانی می باشد که در شهرهای آستانه اشرفیه، رشت، لاهیجان، گیلان و … کشت می شود.

ویژگی های برنج‌ دم سیاه

این نوع برنج بعد از پخت نرم می شود. دارای طعمو مزه فوق العاده ای است. طول دانه این برنج بسیار بلند است و دارای رنگ سفید مایل به کرم می باشد. این محصول شباهت زیادی به برنج هاشمی دارد همچنین این ماده غذای بعد از گرم شدن‌کیفیت خود را از دست نمی دهد.

این محصول دارای خواص بسیار زیادی می باشد که به دلیل قد زیادی که می کشد، مناسب برای مجالس، رستوران ها و تالارها می باشد. این نوع برنج به دلیل کیفیت بالا نسبت به برنج های دیگر از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است.

مرکز فروش برنج دم سیاه درجه یک

مرکز فروش برنج دم سیاه درجه یک قیمت برنج دم سیاه درجه یک در درجه ی اول به کیفیت و مرغوبیت آن از نظر طعم و مزه، عطر و رنگ بستگی دارد. این محصول بعد از برداشت به شرکت های بسته بندی انتقال داده می شود و در توسط دستگاهای مخصوص طی مرحلی سورت بندی و بسته بندی می شوند. این امر به فروش بالایی آن کمک زیادی کرده و در حفظ کیفیت و جلوگیری از خرابی آن تاثیر بالایی دارد.

از آنجایی که رنگ برنج دم سیاه شبیه به رنگ ریشک است و البته وجود دم شلتوک سیاه رنگ در انتهای آن، به برنج دم سیاه معروف است و به همین دلایل به این اسم معروف شده است. عمده ترین مراحل کشت و تولید این محصول در استان گیلان انجام می شود، زیرا در این شهر تمام شرایط آب و هوایی، خاک مناسب و حاصلخیز و همچنین کشتزار های فراوان برای رشد و پرورش این محصول وجود دارد.

در مرکز فروش برنج دم سیاه درجه یک به صورت مستقیم و غیر حضوری در سایت های اینترنتی ما صورت می گیرد. و می توانید این محصول را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما