فروش عمده برنج باسماتی تراب با بهترین قیمت

امروزه برنج از محصولات پرمصرف سفره های ایرانی میباشد که برنج باسماتی میتواند یک گزینه بسیار خوب برای شما عزیزان باشد اما از کدام فروشگاه باید این برنج با کیفیت را تهیه کرد؟با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانیم با دادن اطلاعات جمع آوری شده مفید در امر خرید یک برنج خوب به شما عزیزان کمک نماییم.

 

برنج باسماتی تراب

برنج باسماتی تراب

 

برنج باسماتی منبع عالی کربوهیدرات است که انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند. شیر سرشار از پروتئین، کلسیم و ویتامین D باعث رشد و تقویت استخوان ها می شود. در حالی که مرغوبیت آجیل و میوه های خشک سرشار از پروتئین است، چربی های سالم و مواد معدنی باعث رشد و نمو طبیعی بدن می شوند. شما عزیزان جهت خرید برنج باسماتی تراب میتوانید به صفحه رسمی فروشگاه انلاین شرکت برنج سانی رایس مراجعه و خرید عمده برنج باسماتی تراب خود را ثبت نمایید.برنج باسماتی که از مزرعه های مرغوب پاکستان و هندوستان کاشته و برداشت می گردد به کارخانه های برنجکوبی برده می شود و طی عملیات برنجکوبی توسط بهترین دستگاه ها بوجاری و بسته بندی می گردد.برند تراب یکی از معدود برندهایی می باشد که همواره سعی می کند بهترین زمین های کشاورزی که در آن برنج کاشته می شود را انتخاب نماید و با نظارت مستقیم و فرستادن نیروهای خود بر کنترل انتخاب بهترین بذر و شلتوک ها و همچنین انتقال به بهترین برنجکوبی ها در دو کشور پاکستان و هندوستان برای به بهترین شکل درآوردن دانه برنج برای مشتریان خود و مصرف نهایی و قرار گرفتن در سبد خانواده های ایرانی تمام تلاش خود را می نماید.

 

خواص برنج باسماتی

فروش برنج باسماتی

برنج قهوه ای باسماتی مملو از گنجینه ای از مواد مغذی و فیبر، شما را سیر نگه می دارد و دیابت را مدیریت می کند. هویج دارای ویتامین A و آنتی اکسیدان است که برای بینایی سالم و افزایش درخشندگی و درخشندگی پوست مفید است. پیاز به طور طبیعی سرشار از کورستین است، یک آنتی اکسیدان قوی، رادیکال های آزاد را از بین می برد و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد. برنج باسماتی به خاطر عطر بی نظیری که دارد بسیار خوش طعم و دلنشین و شادی بخش برای مصرف کننده نهایی می باشد و لبخند رضایت را برای کسانی که از آن استفاده می نمایند را بدست آورده است.برنج یک خوراکی دلپذیر و پر خاصیت و البته پر مصرف در سراسر دنیا می باشد که برنج باسماتی با نوع کشت و بذری که دارد توانسته جایگاه ویژه ای در بازار بین الملل و استانداردهای یک برنج خوب را کسب کند.و طبق نتایج آزمایشی بر روی دانه برنج باسماتی توانسته رتبه خوب را کسب کند و تمامی ویتامین ها و خواص را به علت برداشت و بوجاری و برنجکوبی خاص خود داشته باشد.

 

ویژگی برنج باسماتی

برنج تراب 386پاکستانی

دارچین و هل به هضم غذا کمک می کنند و فلفل به تسکین بیماری های تنفسی کمک می کند. مرغوبیت میوه های خشک موجود در پلو با اسیدهای چرب امگا ۳ ضروری، پروتئین، آهن و کلسیم همراه است.برنج باسماتی یک نوع از انواع گونه های برنج است که عطر آن مورد توجه خریداران عمده برنج در سایر کشورها قرار گرفته است این نوع برنج به علت آن که دارای طعم و عطر بهتری نسبت به بقیه انواع برنج می باشد در سبد مصرفی خانواده ها جای گرفته و به عنوان یکی از محصولات مورد نیاز سفره های خانوارها گردیده و جایگاه خود را در اقلام مورد نیاز مواد غذایی پیدا کرده است . همچنین مورد استقبال مصرف انواع آشپزخانه ها در ادارات، رستوران های لوکس دنیا وتهیه غذاهای مختلف قرار گرفته است. از ویژگی های ظاهری برنج باسماتی می توان به اندازه دانه آن اشاره کرد که جزو دسته دانه بلند انواع برنج قرار گرفته است. رنگ آن هم سیله ،قهوه ای و استیم می باشد. باسماتی به معنای عطر می باشد و عطر برنج باسماتی بسیار پرطرفدار است.همچنین نوع لوکس برنج باسماتی برنج سوپر باسماتی می باشد که عطر و طعم و قیمت آن به نسبت باسماتی بالاتر می باشد.

 

عوارض جانبی برنج باسماتی

وارادات برنج باسماتی پاکستانی

برنج باسماتی به دلیل عطر و طعم غنی آن یک نوع برنج بسیار ارزشمند است. مصرف آن هیچ عارضه جانبی خاصی ندارد، با این حال، اگر از انواع صیقلی برنج استفاده می کنید، مقداری مواد مغذی به دلیل فرآیند تصفیه کاهش می یابد. برخی از مواد مغذی از دست رفته در طول فرآیند عبارتند از ویتامین های B کمپلکس ، آهن، ویتامین E و پروتئین که به چند مورد اشاره می شود. در مصرف برنج نوع باسماتی یکی از بهترین محصولات معرفی شده برای دوستداران برنج می باشد زیرا این محصول به خاطر برنجکوبی خاصی که دارد سعی می گردد تمامی خاصیت های برنج خوب را حفظ کند .

 

خرید و فروش عمده برنج باسماتی تراب

فروش عمده برنج تراب

فروش عمده برنج باسماتی تراب هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی سانی رایس انجام پذیر می باشد ؛ شما مشترین عزیز میتوانید خرید عمده برنج باسماتی تراب را به صورت مستقیم از سوی تولید کننده با قیمتی بسیار به صرقه تر دریافت و خریدی  معتبر و با کیفیت را تجربه کنید .برنج باسماتی تراب را از جایگاه معتبر خرید نمایید. اصل این برنج در شرکت برنج سانی رایس موجود می باشد.کافیست برای خرید این محصول با کارشناسان فروش تماس تلفنی برقرار نمایید و درخواست خرید عمده  خود را به کارشناسان انتقال بدهید .شرکت برنج سانی رایس تمام تلاش خود را بر مبنای ارائه بهترین خدمات برای حفظ مشتریان و رفع نیاز های آنان و پاسخگویی سریع و انجام درست کارهای مربوط به خرید برنج دارد.در زمینه خرید کالای اساسی باید نسبت به اصالت کالا و تاریخ دار بودن برنج و واقعی بودن بار مطمئن بود و سپس اقدام به خرید کرد که شرکت سانی رایس با دارا بودن تمامی شروط فوق ثابت نموده که یک مرکز مطمئن و امن برای خرید برنج اصل و وارداتی است.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما