فروش مستقیم برنج ویسیان خرم آباد با قیمت ارزان

فروش مستقیم برنج ویسیان خرم آباد با قیمت مناسب  از طریق مرجع فروش برنج سانی رایس با برقراری ارتباط با این مرکز این برنج را به صورت عمده از ما بخواهید.برای خرید مطمئن برنج ویسیان خرم آباد با کیفیت بسیار بالا همواره می توانید با مراجعه به سایت ما و شماره گیری شماره های فروش ارتباط برقرار کرده و از قیمت به روز ،موجودی برنج ویسیان و سایر اطلاعات و سوالات مربوط به آن مطلع شوید.

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج ویسیان خرم آباد

معرفی برنج ویسیان خرم آباد

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج ویسیان خرم آباد

برنج ویسیان در موقعیت مکانی شهر ویسیان از توابع شهرستان دوره و چگنی در لرستان کشت می گردد که قبل از شهرستان شدن چگنی جزو توابع خرم آباد محسوب می گردید به همین خاطر بیشتر این برنج را به نام برنج ویسیان خرم آباد یاد می کنند. ویسیان به شهر شالیزازهای برنج معروف شده و دارای قدمت بیش از ۵۰سال یکی از مراکز مهم و عمده کشت برنج در استان لرستان است.

نام دم سیاه بر روی جلد کیسه های این برنج مرغوب و اصیل دیده می شود.این دشت وسیع و پر آب  قابلیت کشت بالای برنج را پیدا کرده و در دهه های اخیر طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است.کیفیت ،مرغوبیت،و سایر ویژگی های دیگر همچون عطری،یکدست، خوشپخت،مجلسی و خوش طعم بودن برنج ویسیان به حدی است که در سراسر ایران نیز معروف شده و قابلیت رقابت با انواع برنج محلی را دارد.

فروش مستقیم و بدون واسطه برنج ویسیان

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج ویسیان خرم آباد

برنج ویسیان در بسته بندی های کیسه ای نخی سفید رنگ در وزن ۱۰کیلوگرم و با نام دم سیاه و دانه طلا به بازار مصرف عرضه می شود و بصورت مستقیم از شالیزارهای دشت ویسیان بعد از شالیکوبی و یکدست شدن برنج برای بسته بندی شدن در بهترین کیسه های صادراتی سبز و آبی رنگ آماده ی فروش و عرضه به تمام نقاط کشور می باشد حتی صادرات آن به کشورهای همجوار به علت مرغوبیت کالا و اصالت کیفیت به دور از انتظار نیست.

شرکت ما قادر است با حذف  دلال ها و بصورت ارتباط گرفتن مستقیم با تولیدکنندگان این برنج وبدون واسطه این کالا را پس از بسته بندی روانه ی بازار مصرف و فروش عمده آن نماید.

مناسب ترین قیمت برنج ویسیان خرم آباد

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج ویسیان خرم آباد

برنج دمسیاه ویسیان به دلیل کشت شدن در یکی از بهترین زمین های ایران زمین در خطه لرستان به علت غنی بودن خاک و آب این مرز و بوم  به سرعت توانست جایگاه ویژه ایی در بین برنج های محلی و سبد خرید خانوارهای ایرانی  پیدا کند و قابلیت رقابت باسایر برنج های محلی نقاط جنوبی و شمالی کشور را داشته باشد.

قیمت این محصول به علت باکیفیت بودن آن بر اساس قیمت گذاری  برنج های کشت خطه شمال کشور قیمت گذاری می شود  و چون لاشه برنج سالم و دانه بلندتر و کیفیت آن غنی تر از دیگر برنج های دمسیاه کاشت شمال کشور است باعث شده دارای اختلاف چندهزاری قیمت باشد و معمولا بین دو الی چهار هزار تومان گران تر قیمت گذاری شود.

این محصول جزو برنج های مجلسی و لوکس محسوب می گردد و از نظر کارشناسان قیمت  ارزان تر از کیفیت آن به فروش می رسد به همین علت می توان به صادرات ان به سایر کشورهای همسایه نیز امیدوار بود.برای کسب اطلاعات درباره ی قیمت به روز برنج دمسیاه ویسیان لرستان  با مشاورین فروش شرکت سانی رایس ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما