فروش ویژه برنج هندی ممتاز

برنج هندی ممتازبرنج هندی ممتاز، برنجی معطر و با طعمی دلپذیر است که در مناطق پرباران هند مانند پنجاب و هریانا و مناطق دیگر کشت و با روش های علمی و بروز صنعتی فرآوری می شوند و به اقصی نقاط دنیا صادر می گردند و برای واردات به ایران با تایید آزمایشگاه های غذا و دارو و متخصصان داخلی وارد کشور می شوند.

فروش ویژه برنج هندی ممتاز

ارزیابی فوائد برنج هندی ممتاز

ارزیابی فوائد برنج هندی ممتاز

در سالهای گذشته نوعی برنج بی کیفیت با نام برنج هندی بصورت قاچاق و بدون هرگونه کنترل و نظارت بهداشتی وارد کشور شده است و اصولا نوعی شهرت بد برای برنج های هندی ببار آورد که البته برنج هندی ممتاز هیچ گونه ارتباطی با آن نوع برنج ندارد و به شکلی قانونی و با تایید مراجع قانونی اجازه ورود به کشور را پیدا کرده است.

برنج هندی جاسمین،محصول مناطق پرباران  هندوستان می باشد و به نام برنج هندی جاسمین معروف است و برنج هندی قهوه ای نیز فرق چندانی با برنج سفید ندارد و تفاوت عمده آن در مرحله فرآوری برنج است و هر دو نوع آن دارای ارزش غذایی بالایی می باشد.

از فوائد و مواد مغذی تشکیل دهنده برنج می توان به فیبر بالا و تاثیر مثبت بر دستگاه گوارش و هضم راحتی برای دستگاه گوارش دارد و پخته آن به صورت کته یکی از درمان های سنتی برای اسهال می باشد.
از عناصر موجود در برنج می توان به وجود آهن اشاره کرد که در رفع کم خونی نقشی اساسی دارد و همچنین به دلیل وجود کلسترول پایین و مقادیر سدیم ناچیز برای سلامت قلب و عروق و همچنین کنترل فشار خون بسیار مفید است و از نظر وجود انواع ویتامین منابع خوبی از ویتامین
A و C دارد که در کنار آنتی اکسیدان ها دشمن سختی برای رادیکال های آزاد به شمار می آید و با نابودی رادیکال های آزاد به پیشگیری از سرطان کمک شایانی می کند.و…

موارد گفته شده تنها بخشی از فوائد این ماده غذایی ارزشمند می باشد که انتخاب برنجی با کیفیت و روش صحیح طبخ، براحتی در دسترس می باشند.

حداکثر قیمت برنج هندی ممتاز

حداکثر قیمت برنج هندی ممتاز

برنج به تنهایی پر مصرف ترین غذای غالب دو  سوم مردم دنیا را تشکیل می دهد و در ایران نیاز سال هاست که بعنوان غذای اصلی در بیشتر وعده ها مصرف می شود.

با توجه به وارداتی بودن قسمت عمده برنج مصرفی در ایران، قیمت برنج بیشتر تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار دارد و خرید عمده برنج از وارد کنندگان مطمئن و معتبر  برای خریدارن بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا با خرید عمده برنج می توانند با کوتاه کردن دست دلالان برنج مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تر تهیه و بصورت مستقیم تهیه کنند و همچنین برای مدتی از نوسانات قیمتی ناشی از بازار ارز در امان بمانند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما