فروش ویژه برنج پاکستانی خوشپخت

برنج پاکستانی خوشپخت از برنج هایی است که بازار خوبی در ایران دارد. برنج های پاکستانی از قدیمی ترین برنج های خارجی در بازار بوده و مشتریان بسیاری هم دارند. 

برنج های پاکستانی از نظر کیفیت و ارزش غذایی، درجه بندی دارد. برنج هاز درجه یک، عطر و طعم خوبی داشته، به خوبی قد می کشند. 

بسیاری از رستوران ها، آشپزخانه ها و مراکز مختلف تهیه غذا از برنج های پاکستانی خوس پخت استفاده می کنند. 

شما می توانید انواع برنج پاکستانی مرغوب را از سایت ما خریداری کنید. 

فروش ویژه برنج پاکستانی خوشپخت

راهنمای انتخاب بهترین برنج پاکستانی

راهنمای انتخاب بهترین برنج پاکستانی

برنج، جزو غذا های اصلی در بسیاری از نقاط دنیا می باشد و کشور های زیادی وارد کننده و صادر کننده این ماده غذایی هستند. پاکستان، از بزرگترین کشور های تولید کننده برنج است و این ماده غذایی را به ایران نیز صادر می کند.

زمانی، تایلند عمده صادر کننده برنج به ایران بود. اما پاکستان توانست، این جایگاه را از تایلند گرفته و محصول خود را وارد ایران کند. برنج های پاکستانی، دارای عطر و طعم خوبی بوده و پس از پخت قد باریک و بلندی داشتند. به علت قیمت بالای برنج ایرانی، اکثر جامعه از برنج های وارداتی استفاده می کنند. 

در حال حاضر ، انواع برنج های هندی، پاکستانی، اروگوئه و تایلندی در بازار ایران یافت می شوند. در این بین، رغبت مردم به برنج های پاکستانی بیشتر بوده و این محصول وارداتی از سایرین فروش بهتری دارد. 

برنج های پاکستانی، نسبت به برنج های هندی، قد بلند تر و عطر بهتری دارند. نمونه های درجه یک این برنج. مانند برنج های ایرانی قیمت بالایی دارد. 

برنج پاکستانی نیز از نظر ‌کیفیت دارای انواع مختلفی است. برنج پاکستانی ممتاز باسماتی و سوپر باسماتی، از بهترین شالیزارهای این کشور برداشت شده و صادر می شوند. برنج های دانه بلند و دانه کوتاه، نیز از نمونه های دیگر این برنج هستند که درجه پایین تری دارند. 

این برنج نیز در دو رنگ سفید و قهوه ای موجود است که نوع قهوه ای آن، به علت ارزش غذایی بالا تر، با قیمت بیشتری هم به فروش می رسد. 

نمایندگی انحصاری برنج پاکستانی خوشپخت

نمایندگی انحصاری برنج پاکستانی خوشپخت واردات همواره سود بالایی برای تجار و وارد کننده ها دارد. گاهی این سود بالا سبب می شود تا انگیزه ای برای تولید داخلی نماند. 

برنج های ایرانی به دلیل صرف هزینه های بالا در کشت آن، قیمت تمام شده بالایی دارند. قیمت این محصولات به گونه ای است که بالاجبار مصرف کننده را به سمت برنج های خارجی سوق می دهد. 

برنج پاکستانی از برنج های پر مصرف داخلی است. نمایندگی برنج پاکستانی به صورت انحصاری در اختیار شرکت هایی است که شرایط لازم برای واردات و صادرات را از وزارت صنعت دریافت کرده اند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما