قیمت جدید برنج هندی استخوانی

برنج هندی استخوانی محصول کشور هند است که به صنعت پر سود برای این کشور تبدیل شده و به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران صادر می شود. برنج هندی ممتاز محصولی خوش پخت با ری کشی بسیار عالی، خوش عطر و طعم و سرشار از فیبر و مواد مغذی است که با قیمت مناسبی نسبت به ارقام خارجی این محصول به فروش می رسد. قیمت جدید برنج هندی کیسه ای و عمده را می توان در سایت فروش آن مشاهده کرد.

قیمت جدید برنج هندی استخوانی

دانستنی های مهم درباره برنج هندی استخوانی

دانستنی های مهم درباره برنج هندی استخوانی برنج هندی در دو نوع بسیار با کیفیت و نوع مصنوعی و بی کیفیت وجود دارد. نوع با کیفیت آن برنج فرآوری شده می باشد و نوع مصنوعی آن یا ساخته دست بشر است یا از آب آلوده به فلزات سنگین مانند سرب تغذیه شده است. برنج فراوردی شده چون قبل از پوست گیری شلتوک یا همان برنج تازه چیده شده، جوشانده می شود تمام خاصیت موجود در سبوس آن به دانه ها تزریق می شود و همچنین نیم جوش شدن باعث می شود دانه ها محکم و مقاوم شوند و در مراحل پوست گیری یا حتی موقع پخت خرد نشوند. چون دانه ها سفت می شوند در اصطلاح به آن استخوانی می گویند. از این رو قبل پخت باید آن را بخیسانید.

برنجی که معمولا وارد ایران می شود، نوع مصنوعی آن است که با نام برنج استخوانی برای جلب مشتری به فروش می رسد و بسیار مضر و خطرناک است.

برنج هندی استخوانی اصل و درجه یک بسیار خوش مزه و خوش پخت است و در ظاهر شبیه برنج ایرانی است.

مرکز پخش برنج هندی استخوانی

مرکز پخش برنج هندی استخوانی سالانه مقدار بسیار زیادی برنج هندی وارد کشور ایران می شود و به دلیل قیمت ارزان آن مورد استقبال مردم قرار می گیرد، اما این برنج ها بیشتر از نوع ساختگی و آلوده هستند و برای سلامتی مضر می باشند.

واردات برنج هندی ممتاز چون برای تجار به صرفه نیست و به دلیل قیمت بالا سود چندانی ندارد، تجار و افراد سودجو این ارقام را با نام و برند برنج هندی ممتاز استخوانی به فروش می رسانند.

از این رو مرکز پخش برنج هندی استخوانی این محصول درجه یک را به صورت مستقیم به فروش می رساند تا دست دلال و سودجویان کوتاه شود و مردم بتوانند با اطمینان از سلامت محصول، آن را خریداری کنند.

این مراکز محصول خود را به صورت عمده و همچنین در بسته بندی های کیسه ای و خرده به فروش می رسانند و خرید عمده این نوع برنج برای خریدار با تخفیف ویژه ای همراه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما