قیمت خرید برنج طبیعت ده کیلویی

برنج طبیعت ده کیلویی، در سه نوع ایرانی، پاکستانی و هندی در بازار وجود دارد. برنج های طبیعت غیر ایرانی از رایج ترین و پر مصرف ترین برنج های وارداتی هستند که کیفیت بالایی دارند‌. کیفیت محصول و اعتبار برند طبیعت، باعث رغبت مصرف‌کنندگان به خرید این محصولات شده است.

قیمت برنج ده کیلویی طبیعت بر اساس نوع آن تعیین می‌شود. برنج ایرانی طبیعت از بهترین نمونه‌های برنج ایرانی است که قیمت بالایی دارد. برنج‌های وارداتی طبیعت متاثر از نرخ ارز، قیمت‌گذاری می‌شوند.

قیمت خرید برنج طبیعت ده کیلویی

تامین انرژی بدن با برنج طبیعت

تامین انرژی بدن با برنج طبیعت

برنج، گیاهی از خانواده غلات است که پس از گندم بیشترین حجم کشت محصول را در دنیا دارد. این گیاه برای کشت، به خاکی حاصلخیز و آب فراوان نیاز دارد. در کشور های در حال توسعه، مصرف برنج بسیار بالا بوده و غذای اصلی محسوب می‌شود. در مناطق پر بارش و مرطوب کشور ما نیز، کشت برنج انجام می‌شود. شالیزار های شمال ایران، خاستگاه اصلی برنج ایرانی هستند که ارقام مرغوبی از برنج را به بار می‌آورند.

میزان مصرف برنج در ایران، بسیار فراتر از میزان کشت و برداشت آن است. علاوه بر این، برنج‌های داخلی به دلیل کیفیت و مرغوبیت، از قیمت‌های بالایی برخوردار هستند؛ از این رو لازم است تا کمبود برنج از طریق واردات این محصول تامین شود. نیاز به برنج در ایران، غالبا با واردات برنج‌های هندی، پاکستانی، اروگوئه، تایلندی و … رفع می‌شود.

شرکت‌های بازرگانی بسیاری در زمینه تامین و واردات این کالای اساسی فعالیت دارند، شرکت طبیعت سبز پارس کهن که با نام تجاری طبیعت شناخته شده است، یکی از معتبر ترین تامین‌کنندگان برنج در کشور است.

در حال حاضر برنج‌های طبیعت در سه گروه ایرانی، پاکستانی و هندی قرار دارند که در تهیه و توزیع هر کدام، از بهترین نوع برنج مورد نظر استفاده شده است. برنج ایرانی طبیعت، محصول شالیزار های سرسبز برنج طارم فریدونکنار است که دارای ارزش غذایی بالا، عطر، طعم عالی و ری بالایی است. 

برنج هندی طبیعت از نوع باکیفیت و دانه بلند ۱۱۲۱ است که در هنگام پخت قد کشیده و عطر و طعم خوبی دارد. برنج پاکستانی این برند نیز، از نوع سوپر باسماتی و از بهترین جلگه‌های پاکستان روانه ایران شده است. این برنج، از مرغوب‌ترین برنج‌های وارداتی است که کیفیت بالایی دارد. برنج‌های طبیعت با روش‌های کاملا بهداشتی تولید شده‌اند و در نمونه‌های وارداتی آن شبهه‌ای وجود ندارد.

بخشی از انرژی بدن با برنج تامین می‌شود. ارزش غذایی برنج طبیعت بالا بوده و تامین‌کننده کربوهیدرات مورد نیاز بدن است. کربوهیدرات‌ها، اصلی ترین منبع تامین انرژی بدن هستند. فیبر، انواع قندها، ویتامین و املاح معدنی در برنج وجود دارد که انسان برای بقا به آنها نیاز دارد.

شرکت فروش برنج طبیعت ده کیلویی

شرکت فروش برنج طبیعت ده کیلویی

برند طبیعت دارای شرکت های فروش و نمایندگی در مناطق مختلف کشور است که کار توزیع انواع برنج طبیعت را انجام می‌دهند. فروش برنج طبیعت از طریق این فروشگاه اینترنتی نیز صورت می‌گیرد که امروزه این نوع از خرید و فروش، به دلیل خرید مستقیم، راحتی و صرفه اقتصادی بسیار افزایش یافته است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما