قیمت خرید برنج عنبربو شوشتر

ایران در شمار کشورهایی است که دارای پتانسیل خوبی برای کشت برنج در مناطق مختلف است. اگر چه برنج ایرانی را بیشتر در شالیزارهای شمال کشور دیده ایم، اما این محصول در استان‌های مختلف دیگری مانند استان خوزستان، ایلام، اصفهان و لرستان نیز کشت می شود. برنج عنبربو شوشتر یکی از بهترین نمونه های برنج کشت شده در استان خوزستان است که عطر و بوی مطبوع آن سبب استقبال از این برنج در بازار فروش شده است. قیمت این برنج نسبت به سایر نمونه های برنج ایرانی ارزان تر است.

قیمت خرید برنج عنبربو شوشتر

مصرف برنج عنبربو در دوران بارداری

مصرف برنج عنبربو در دوران بارداری برنج عنبربو دارای ارزش غذایی بالا و خواص بی شماری است که مصرف آن در دوران بارداری می تواند تامین کننده بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای جنین و مادر باشد.

هضم سریع و راحت این برنج سبب می شود که در دوران بارداری مشکلات مربوط به دستگاه گوارش برای بانوان به حداقل رسد.

طبع برنج عنبربو بر خلاف سایر برنج ها گرم بوده و برای افرادی که طبع سردی دارند، مصرف آن توصیه شده است. این برنج سرشار از ویتامین های B وE بوده که می تواند نیاز بدن مادر و جنین را به این ویتامین ها تامین کند.

مصرف برنج عنبربو سبب رشد مغز جنین، تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین همچنین رشد استخوان های جنین خواهد شد.

از ویژگی های مهم برنج عنبربو ارگانیک بودن این برنج است که در تمامی مراحل کاشت و برداشت از هیچ گونه سم و آفت کشی برای برنج عنبربو استفاده نمی شود. بنابر این مادران باردار می توانند با اطمینان خاطر از سلامت برنج آن را مصرف کنند. 

فروشگاه عرضه برنج عنبربو شوشتر

فروشگاه عرضه برنج عنبربو شوشتر هر ساله چندین هکتار از اراضی جنوب کشور بخصوص شوشتر به کشت برنج ‌عنبربو اختصاص داده می شود.

در واقع می توان گفت که برنج عنبربو شوشتر نقش عمده ای در تامین نیاز برنج بازار داخلی کشورمان دارد. این برنج پس از برداشت و فرآوری در بسته بندی های مختلف برای عرضه به بازار فروش آماده می شود.

فروشگاه عرضه کننده برنج عنبر بو شوشتر در واقع پخش و توزیع این برنج را به بازار شهرهای مختلف انجام می دهد. به نوعی می توان گفت عرضه مستقیم برنج عنبربو و فروش عمده این برنج را فروشگاه عرضه برنج برعهده گرفته است.

عرضه برنج عنبربو توسط این فروشگاه سبب حذف واسطه ها از بازار فروش این محصول شده و می تواند در پایین نگه داشتن قیمت فروش این نمونه برنج تاثیر بسزایی داشته باشد.

همین امر سبب خواهد شد که برنج عنبر بو با قیمت ارزان تری در اختیار مصرف کننده نهایی نیز قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما