قیمت روز برنج پاکستانی مرغوب

 در تجارت الکترونیکی و بازار عمده فروشی ، قیمت برنج پاکستانی بودجه ی شما را پس انداز می کند. بنابراین ، آنچه بدست می آورید ، کیفیتی غیرقابل باور در هر دانه برنج پاکستان ، با قیمت های بسیار باورنکردنی است. با دانستن تقاضا ، انواع مختلف برنج پاکستانی مرغوب برای واردات فله در دسترس قرار گرفته است.

در شیوه های تجارت تکامل یافته روند کار تغییر یافته است. وارد کنندگان به دنبال این هستند که در برنامه  اصلی خود رضایت نهایی را به واردکنندگان برنج از نظر قیمت ارزان تر ، آسانتر و سریعتر و خرید بدون دردسر برنج پاکستانی ارائه دهند.

قیمت روز برنج پاکستانی مرغوب

نگاهی به وضعیت مصرف برنج پاکستانی در ایران

نگاهی به وضعیت مصرف برنج پاکستانی در ایران ایران علی رغم توافقنامه تجاری بین تهران و اسلام آباد که در سال 2006 برقرار شده است ، از پاکستان از طریق دبی برنج خریداری می کند.

با حذف دبی ، دو طرف می توانند تجارت دو جانبه خود را با صرفه جویی کمتر از 800 میلیون دلار در سال به طور چشمگیری افزایش دهند.

با اشاره به مصرف زیاد برنج در ایران (سرانه 46 کیلوگرم) ، رئیس صادرکنندگان برنج پاکستان از ایران خواسته است که تحت نظارت PTA ، واردات برنج پاکستانی کمتری را در ایران اعمال کند.

پاکستان از نظر کشاورزی غنی است و دوست دارد روابط تجاری دو جانبه با ایران نفت خیز داشته باشد.

ایران و پاکستان هر دو کالای مناسبی برای تجارت و همزیستی مشترک دارند. اما جای تأسف است که بیشتر تجارت از طریق سایر کشورها انجام می شود.”

ایرانیان سالانه 3.2 میلیون تن برنج مصرف می کنند ، در حالی که تولید داخلی 2.2 میلیون تن است.

واردات برنج به ترتیب در دوره شش ماهه 6٪ و 4.2٪ از حجم و ارزش واردات کلی ایران را به خود اختصاص داده است.

این واردات عمدتا از امارات متحده عربی (صادرات مجدد) ، هند ، پاکستان ، تایلند ، ترکیه و عراق انجام می شود.

ایران بزرگترین خریدار برنج هند است و چهارمین محموله برنج معطر سالانه هند را در حدود 4 میلیون تن تشکیل می دهد.

هر ساله و در طول فصل برداشت برنج (ژوئیه – ژانویه) ، دولت ایران واردات برنج را در حمایت از کشاورزان محلی و تولید داخلی ممنوع می کند.

راه های فروش برنج پاکستانی مرغوب

راه های فروش برنج پاکستانی مرغوب برنج پاکستانی ممتاز از بهترین و مرغوبترین برنج صادراتی  در سراسر جهان است. برای قرن ها ، کیفیت و خلوص صادرات برنج پاکستان زیر سوال رفته است. در کارخانه های هر نوع برنجی از جمله برنج پاکستانی، بازرسی باید قبل از حمل و نقل بر روی هر سفارش صادراتی برنج انجام می شود. این امر برای اطمینان از مطابقت کیفیت، کمیت و وزن مطابق نیاز خریدار است. SGS کیفیت حمل برنج را تأیید می کند ، بنابراین به خریدار اطمینان می دهد که کیفیت برنج حمل شده مطابق دستور خریدار است. 

برنج مرغوب اولویت اصلی و مهمتر از همه  برایش ترجیحات مشتریان است. برنج سفید IRRI-9 از برنج سفید IRRI-6 بزرگتر است. این برنج سفید IRRI-9 بیشتر در سند و پنجاب پاکستان فراوان است که در آفریقا و قاره آسیا مورد تقاضای زیاد است. برنج سفید IRRI-9 برای خوردن بسیار خوشمزه است و قیمت آن بسیار کم است ، بنابراین تقاضای مشتریان آن زیاد است.

برخی ویژگی های برنج مرغوب پاکستانی شامل موارد زیر است:

فاقد مواد نگهدارنده مضر 

کالری کم

ارزش غذایی بالا

ماندگاری طولانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما