قیمت عمده برنج پاکستانی بسمتی

برنج پاکستانی از برنج های درجه یک دانه بلند است که در پاکستان تولید شده و به بسیاری از کشور های جهان از جمله ایران صادر می شود و مهمان سفره های بسیاری از مردم کشور ما می باشد.  این محصول مانند نمونه های ایرانی انواع مختلفی دارد. برنج پاکستانی بسمتی، نمونه تولید شده ممتاز این کشور است که به صورت عمده و خرده در بازار به فروش می رسد. قیمت عمده ی این محصول وارداتی مناسب تر از انواع برنج های خارجی دیگر است.

قیمت عمده برنج پاکستانی بسمتی

ویژگی های مهم برنج پاکستانی

ویژگی های مهم برنج پاکستانی برنج پاکستانی از انواع برنج فرآوری شده است و این به معنی مصنوعی یا پلاستیکی بودن این محصول نیست، بلکه برنج فرآوری شده پاکستانی بسیار مرغوب و سرشار از خاصیت است.

این نوع برنج بعد از برداشت از شالیزار و قبل از پوست گیری به مدت مشخصی جوشانده می شود و این کار باعث می شود تمام خواص موجود در سبوس یا همان لایه دوم پوست برنج به دانه ها تزریق شود، برای همین رنگ دانه ها از سفید به طلایی تغییر می کند و دانه های نیم جوش شده در برابر شکستی در مراحل شالیکوبی مقاوم تر می شوند. برای همین باید دو تا سه ساعت قبل از پخت آن را بخیسانید.

این محصول سرشار از فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن است. جوشاندن نه تنها خواص آن را از بین نمی برد، بلکه دانه ها غنی تر می شوند و برای بدن فایده ی زیادی دارند.

این نوع برنج به خوبی ری می کشد، پخت بسیار خوب و ظاهر زیبا و مجلسی دارد، دارای عطر و طعم مطلوبی است، بسیار شبیه برنج درجه یک ایرانی می باشد و مناسب مصارف روزانه، مهمانی و رستوران ها است.

شرکت تولیدی برنج پاکستانی بسمتی

شرکت تولیدی برنج پاکستانی بسمتی برنج پاکستانی مانند برنج ایرانی انواع مختلفی دارد و در بسته بندی های مختلف عرضه می شود، به عنوان مثال برنج پاکستانی بسمتی از نمونه های درجه یک این محصول است که به دلیل عطر و طعم مطلوب،  پخت مناسب، ری کشی عالی و قیمت مناسب طرفدار بسیاری دارد و مصرف دائمی مردم این کشور است.

در عرصه ی فروش این محصول پاکستانی نیز مانند نمونه ایرانی امکان تقلب وجود دارد و افراد سودجو برنج مصنوعی را با نام بسمتی به فروش می رسانند که بسیار مضر و خطرناک است، از این رو شرکت تولیدی برنج پاکستانی، برنج پاکستانی ممتاز بسمتی را به صورت مستقیم به فروش می رساند. این کار باعث می شود برنج مرغوب به دست واسطه ها و سودجویان نیفتد تا نتوانند این محصول را با نوع مصنوعی آن مخلوط کرده و با قیمت گران به فروش برسانند. همچنین خرید از شرکت به صورت عمده با تخفیف استثنایی همراه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما