مرجع خرید برنج هندی جی تی سی

برنج هندی جی تی سی را می توانید از نمایندگی های فروش ما بصورت حضوری خریداری فرمایید. با خرید این محصول به صورت عمده از این نمایندگی ها و همچنین برداشتن واسطه ها می توانید این محصول را با قیمت تمام شده کمتری تهیه کنید.

از دیگر راه های ارتباط با نمایندگی های ما سایت هایی می باشد که ایجاد نموده ایم. خریداران می توانند از این طریق این سایت ها و به صورت اینترنتی این محصول را سفارش دهند.

مرجع خرید برنج هندی جی تی سی

لاغری و کاهش وزن با برنج هندی

لاغری و کاهش وزن با برنج هندی بیشتر افراد در دوران رژیم می ترسند برنج بخورند و یا میزان بسیار کمی برنج را در رژیم های خود اعمال می کنند و بر این باورند که برنج یک غذای چاق کننده می باشد. ولی با رعایت نکاتی در مورد برنج می توان آن را در برنامه غذایی و رژیمی خود استفاده نمود.

افرادی که می خواهند برنج بخورند و از کالری بالای آن و اضافه وزن بر اثر مصرف آن می ترسند باید برنج را با روغن نارگیل طبخ کنند و از دیگر روغن های گیاهی استفاده ننمایند. همچنین برنج را بگذارند خنک شود و سپس میل نمایند. کارشناسان معتقدند که استفاده از این روغن شصت درصد کالری برنج را کاهش می دهد.

یکی دیگر از راه حل های کاهش وزن با برنج گذاشتن برنج بعد ا‌ز پخت به مدت دوازده ساعت درون یخچال است. اگر برنج بعد از این مدت از یخچال بیرون آورده شود و سپس میل گردد میزان قابل توجهی ار قند موجود در آن جذب بدن نمی شود.

باید توجه داشت که برنج دارای خواص متعدد و مواد و ویتامین های زیادی برای بدن است.

برنج سرشار از فیبر می باشد و خوردن آن علاوه بر پاکسازی دستگاه گوارش و جلوگیری از ابتلا به سرطان های گوارشی می تواند در دراز مدت در فرد احساس سیری بوجود آورد و باعث شود فرد از ریزه خواری پرهیز کند و به این طریق می توان برنج را در رژیم های لاغری مصرف نمود.

واردات عمده برنج هندی جی تی سی

واردات عمده برنج هندی جی تی سی برنج هندی در ارقام مختلف و متنوع در کشور هند تولید می شود و واردات عمده برنج هندی به کشور ایران صورت می گیرد. یکی از ارقام برنج هندی، برنج جی تی سی می باشد که دارای کیفیت بالا بوده و دارای دانه های بلند و خوش پخت می باشد.

این برنج نسبت به سایر برنج های هندی قیمت بسیار پایین تری دارد. علت قیمت پایین برنج جی تی سی این است که این برنج محصول هیچ شالیزاری نیست و کشت نمی شود. این برنج یک محصول ساختگی می باشد و توسط کارخانجات متعدد در کشور هندوستان تولید می شوند و به کشور هایی چون ایران صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما