مرکز تولید برنج هاشمی کیسه ۱۰کیلویی

زمانی که نام برنج ایرانی به میان می آید همگی یاد عطر و بوی آن می افتند، برنج ایرانی در مقایسه با برنج های وارداتی دارای کیفیت بهتری از لحاظ طعم، بو و ظاهر هستند، یکی از بهترین گونه های برنج ایرانی، برنج هاشمی است که داردی ویژگی های منحصر به فردی است، مرکز تولید برنج هاشمی کیسه ۱۰کیلویی این محصول را باکیفیت بسیار بالا در بازار عرضه نی کند.

مرکز تولید برنج هاشمی کیسه 10کیلویی

مشخصات برنج هاشمی کیسه ۱۰کیلویی

مشخصات برنج هاشمی کیسه 10کیلویی تولید برنج ۱۰کیلویی هاشمی بیشتر در شمال کشورمان انجام می شود به عبارت دیگر این برنج به وسیله یک کشاورز شمالی کشت شده است که نام وی آقای هاشمی بوده است و از آن پس نام این کشاورز را بر روی این محصول گذاشته اند.

برنج هاشمی در بین تمامی برنج های ایرانی دارای کیفیت بالاتری از لحاظ ظاهر است، این برنج بسیار بیشتر از برنج های دیگر قد می کشد به همین دلیل برای استفاده در تمامی مجالس و مراسمات مناسب می باشد.

از جمله مشخصات برنج هاشمی کیسه ۱۰کیلویی می توان به عطر و بوی آن اشاره کرد، بوی خاص پلو در حین پخت تمام فضا را در بر خواهد گرفت و حتی افرادی که سیر باشند به خوردن این محصول ترغیب می شوند به عبارت دیگر بوی این برنج بسیار بهتر از بوی سایر برنج ها است از لحاظ طعم نیز در رتبه بالایی قرار دارد و بعد از پخت خیلی زود دچار سفتی نمی شود و می توان تا ساعات زیادی پس از پخت به راحتی از آن استفاده کرد.

این نوع برنج دارای مقدار زیادی کربوهیدرات، پروتئین، نیاسین، ویتامین های گروه ب، کالری بالا و مقدار کمی چربی است به همین دلیل از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

ضمن این که به دلیل مقاومت بالای این محصول در برابر آفت زدگی به نسبت بسیار کمتری از سموم در این مزارع استفاده می شود به همین علت به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید می شوند ضمن این که از لحاظ مقاومت دانه ای بسیار مستحکم است و به راحتی در هنگام پخت آسیب نمی بیند و بسیار خوب قد می کشد.

فروش برنج هاشمی کیسه ۱۰کیلویی

فروش برنج هاشمی کیسه 10کیلویی فروش برنج ۱۰کیلویی هاشمی از طریق مراکز تولید و فرآوری این محصول انجام می پذیرد ما این محصولات را از بهترین زمین های کشاورزی شمال تهیه کرده و با استفاده از بهترین دستگاه های سورتینگ و بسته بندی اقدام به عرضه این محصولات در بازار کرده ایم.

برای خرید بهترین محصول شالیزارهای شمال کشور و به خصوص گیلان می توانید با کارشناسان نا در ارتباط باشید و محصولات مورد نظر خود را با قیمت های بسیار مناسبی از سایت پر طرفدار ما سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما