مرکز عرضه برنج چمپا درجه یک

برنج محصولی است که در دسته غلات قرار می گیرد و در آب و هوای گرم و معتدل کشت می شود. برنج ایرانی ارقام مختلفی دارد  که چمپا یکی از ارقام درجه یک این محصول است و به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد یک محصول پربار و پر خاصیت است. برنج چمپا دارای دانه های کوتاه قد، توپر، گرد و عطر و طعم عالی است. مرکز عرضه برنج چمپا درجه یک این محصول را در سایت برنج ها با قیمت مناسب عرضه می کند.

مرکز عرضه برنج چمپا درجه یک

فواید مصرف برنج چمپا در طب سنتی

فواید مصرف برنج چمپا در طب سنتی برنج چمپا از ارقام صد در صد ارگانیک این محصول است، چون گیاه این نوع برنج نسبت به آفت ها، آب شور، آب و هوای گرم و کم آبی مقاوم است و در تولید آن هیچ گونه کود و سم شیمیایی استفاده نمی شود. برنج چمپا یا عنبر بو غالبا در استان خوزستان، در هوای گرم و آب شور رشد می کند و طبع گرمی پیدا می کند. از این رو در طب سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در طب سنتی پایه درمان بسیاری از بیماری ها برقرار کردن تعادل  مزاج افراد است، چون بیشتر بیماری ها بر اثر سرد مزاجی ایجاد می شود. طبع برنج چمپا گرم است و افراد سرد مزاج به راحتی می توانند آن را میل  کنند، همچنین مصرف برنج چمپا نفخ ایجاد نمی کند، حالت کسلی، بی حالی و خواب آلودگی بعد از صرف این برنج ایجاد نمی شود. علاوه بر این ها برنج چمپا سرشار از فیبر است و مشکلات گوارشی مانند یبوست و روده تنبل را رفع می کند، هضم آسانی نیز دارد و سوء تغذیه افراد را درمان می کند.

در طب سنتی برای برای جذب بهتر مواد غذایی ابن برنج توصیه شده است که آن را به صورت کته دم بگذارید.

مرجع فروش برنج چمپا درجه یک

مرجع فروش برنج چمپا درجه یک برنج چمپا از ارقام درجه یک برنج ایرانی است و خصوصیات مثبت زیادی دارد، این برنج پخت بسیار خوبی دارد و دارای عطر و طعم عالی است و چون نسبت به ارقام درجه یک برنج ایرانی از قیمت مناسب تری برخوردار است، برای مصرف روزانه انتخابی عالی است.

مرجع فروش برنج چمپا درجه یک این محصول را با قیمت عالی و مقرون به صرفه در بسته بندی های بهداشتی با وزن های مختلف در سایت برنج ها عرضه می کند. فعالان این عرصه برنج اعلا چمپا را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند که این کار باعث می شود برنج با قیمت واقعی عرضه شود‌‌.

برای خرید کافی است به این سایت رجوع کنید، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت در محل دلخواه بهترین برنج ایرانی را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما